Paramagnetik Madde

Az once paranormal activity isimli filmi izledim. Sanirim kotu bir rip oldugu icin herkesin izlediginden farkli bir sona denk geldim. Normalde korku filmlerinden hazzetmem ama bu olmus be. Oyle sinema bilgim yoktur filmleri analiz edecek kadar ama yonetmen sanirim gece olmasindan korkmamizi istemis. resmen filmdeki karakterler gibi gece olmasin istedim bir ara. bir de kameramanin gorus acisinda olmamiz, bilmiyorum ne diyorlar o teknige, filme gercekcilik katmis. sanki ben kamerayi tutan kisiymisim gibi hissettim film boyunca. her korku filminde oldugu gibi bunda da karakterlerin tonla malligi var ama o da olmadan olmaz. izlemeyenler vardir diye pek de anlatmak istemiyorum. o yuzden eger izlemediyseniz ve izlemeden once filmden sahne ogrenmek istemiyorsaniz, yaziyi okumayi burada sonlandirin.

asagidaki sahnelerde gotum 3,5 atti.

- kizin yataktan cekilerek yerde suruklenmesi (bilenler sanirim film teknigi acisindan da sahane oldugunu soyleyeceklerdir. yani bu sahneyi beni bu kadar cok etkileyen baska bir sahneye benzetmem istense, moulin rouge! un baslangicindaki, sehire, uzaktan kamera ile yaklasma sahnesi derim. cok baba olmus)
- kizin gecenin bir vakti uyanip saatlerce ayakta hareketsiz beklemesi (ulan bu cok psikopat ya, o saate bakiyorsunuz altta ve manyaga donuyorsunuz izlerken)
- o'nun yataga girmesi (h@@@@@€€€€€æææææææßßßßßßßßßiktir dedigim sahne)
- kizin motele gitmeyelim dedikten sonra ibne ibne gulmesi
- cocugun kameraya firlatilisi

velhasili kelam boyle. izlemeye deger mi ona cok karar veremedim ama siradan bir korku filmi degil onu soyleyebilirim.

5 yorum:

  1. ulan 3 gundur bekliyorum bakalim su yaziya ben yazmadan biri yorum yazicak mi diye ama nafile.

    aasdıuahsdıpasuhdas şaka lan. yani aslında bekliyodum da baya yorum gelmiş. vay anasını ya. helal olsun. bu da bi geliişme ha. raydabat nağ dı fonk soğ brağa.. fatboy slim vardı bir ne oldu ona. fifa müziği yapardı. neyse bir sonraki yorumumda çok güzel bir içki tarifi vereceğim size. başım dönüyor mu. yok dönmüyor da böyle bir odaklanma çabası içinde oluyorsun. işte bunu seviyorum mc erdem.

    filme gelince; ya işte biz çocukken kardeşimle x-files izlerdik. asdhasudhasudh yeter bu kadar referans. ya ben de bir türlü indiremedim o filmi. indiriyodum ne güzel sonra format işi çıktı. ohoo port bile açmadım lan torrent'e daha. işler var. açtım sanıyorum bana hala açmadın diyo. hadi burası uzadı. biraz diğer postlara gidiyim ben

    YanıtlaSil
  2. bu arada ilk paragraf copy paste haberiniz olsun :D

    YanıtlaSil
  3. -spoiler alert-

    kardeş kusura bakma biz alternate cut izledik. bizimkinde eleman fırlatılmıyo ya. kız üstü başı kan geliyo. boynunu kesiveriyo önümüzde. senin dediğin fırlatılış final sahnesi mi peki?

    -spoiler alert-

    YanıtlaSil
  4. iste bir de o son var. o sonda kizi polisler vuruyo. benim dedigim firlatilis benimkinde final sahnesi kiz falan yok. yani var da iste cocuk firlatildiktan sonra kameraya gelip bakiyo bitiyo film.

    YanıtlaSil
  5. Siz korku filmi izlememişsiniz...

    YanıtlaSil