Basmadiginiz Butonlar Var!

Gelin itiraf edelim, bir taneniz basti mi lan su basliklarin altindaki facebook share butonuna allahsizlar! Ne basmiyosunuz arkadasim? Bosuna mi koyuyoz biz oraya o butonlari? Ha bosuna mi koyuyoz?

Yine mesela bannerimizin hemen orada "azicik sosyal olun lan" butonlari var. Hanginiz basti? Basanlar adini yazdiracak bundan sonra bana.

Gene mesela buton olarak sayfanin sag altinda, asagilara cok indiginiz zaman sizi tek harekette yukari cikarmasi icin koydugumuz "yukari ok seysi" butonu var. Buna basin arkadas. Gunde bir kere basin ona. Basilmayinca paslanacak o buton, sonra takila takila cikaracak biri ileride basinca. Bu butonlari basin diye koyuyoruz. Bundan sonra gunde 3 butona basmayan terketsin bu blogu.

cCc !Ya bas ya terket! cCc

Ya bask ya merkez!
Ya basket bir de faul!

1 yorum:

  1. bugünü nasıl geçirmek gerek acaba bilemedim ya. daha saat erken. temizlik mi yapsam acaba lan. valla bilemiyorum ya. karnım da aç zaten. duş alasım da var. bunları bir sıraya oturtsam aslında gün bitmiş olur. valla bilemedim lan. lan bilemedim valla. bilemedim valla lan. lan valla bilemedim. valla lan bilemedim. bilemedim lan valla.

    YanıtlaSil