Salak Yemin Ederim Gerizekalı Bu Cocuk Ya

Su blogu canla basla ayakta tutmaya calisiyorum, artik biraz civimanin vakti geldi diye dusunuyorum dolayisiyla. Peki ne dolayladi bunu? Oradan ona nasil geldim valla ben de bilemedim. Son birkac yazidir oldukca ciddi seyler yazdim, bazi arkadaslarimiz (japon konsolosu sana diyorum, digerleri siz anlayin) sikildi.

Mesela sunu belirteyim once; bundan sonra yazdiginiz yazilarin etiket kismina, nickinizi dogru bir sekilde yazarsaniz cok guzel olabilir. Yazmasaniz da sneyl ya da ben gordugumuz ilk anda duzeltiyoruz zaten. Bunu niye boyle yapicaz peki? Cunku bazi arkadaslarin bazi arkadaslari auisdfhiausdhiugsdf sadece arkadaslari olduklari yazarin yazilarini gormek istemisler. Ondan. Ne sandin ya? Artik bazi kaliplardan da kurtulunmasinin vakti geldi diye dusundum ama hemen gecti. Dusunmedim sonra.

Ne anlatacam lan iste. Anlatacak cok sey var ama anlatacak cok sey yok. Vuuu guzel bir hareketlenme oldu mu lan beyninizde bu cumleyi okuyunca? Insallah olmustur allaaaam yareppim tobe amin.

Gecen yolda yuruyorum, kimi gordum dersiniz. Kevin Costnet. Tek harfle kaybetti ya, Costner olsa imza alacaktim. Peki nasil biliyosun soyadinin Costnet oldugunu derseniz, tisortunde yaziyodu kimlik bilgileri.

Ankara Numune Surucu Kursu'nda yatmakta olan yakinimiz Ahmet Canozum Seneler Geciyor icin acilen B sinifi ehliyet araniyor. Insaniyet namina bu nitelikleri tasiyan ehliyet sahiplerinin sayin Canozum Seneler Geciyor'a basvurmalari rica olunur.

Dalga gecilemeyecek sey yoktur ha! Bunu da artik sindirin icinize. Bu uyariyi yapmak zorunda hissettim kendimi cunku bazi arkadaslar goruyorum, bu da espri konusu yapilir mi diye dusunen. I see dead people.

Daha uzatirsam japon konsolosu kankama 3 silin borclanirim. Bu borcun altina girmek istemedigim icin yaziyi burada sonlandiriyorum.

OK. Bye.

2 yorum:

  1. borçlanırım demişken, borç batağına saplandım ben. bir çıkış yolu bulamıyorum. paypal hesabımı pm attım. ilgilenenlere duyurulur. lan nbh_! sen de borcunu ver artık ya. olum ne yapıyosun paraları yAAaAaAaa!!

    YanıtlaSil
  2. asiudfhoiasudgf. yok lan sana degil rahat ol. orada daha tasavvufi unsurlar var kanka aiusgdfiugdf.

    YanıtlaSil