Trelleborgs

Merhaba gönül dostları. Nasılsınız inşallah? İyisinizdir inşallah. Umarım kimsenin bir ayağı çukurda değildir. Herkes mutlu mesuttur. Çok uzatmadan lafa gireyim ben. Lafı uzatmadan konuya gireyim. En iyisi ben gideyim ya. Şşşş şaka şaka. Bir şey anlatıp kaçıcam. Zamanınızı fazla almam.

Ne diyorduk? Daha bir şey demiyoruz. Şimdi bir çırpıda girip anlatalım. Bu hafta size tek tip bir insan tipinden bahsedeceğim. Tek tip insan tipi. Buna kısaca ttit diyelim mi? Hiç güzel olmadı değil mi? O yüzden ben buna brommapojkarna diyeceğim. Evet bundan sonra her hafta bir tip anlatacağımı sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Sadece tek tip anlatıcam. Nasıl oluyor bu tipler? Öncelikle saçları 3 numara oluyor. Ya kaç numara olacaktı dediğinizi duyar gibiyim. Gerçi ben numara işinden anlamam. Kısa oluyor işte. Kazıtılmış bir biçimde oluyor. Kaçsa kaç. Bence 3(üç)'tür. Bir de bunların Ray-Ban gözlükleri oluyor. Şöyle bir şey işte. Bunlardan her yerde kolaylıkla görebilirsiniz.

Böyle işte. Şimdi bunu yaptığım bir illüstrasyonla pekiştirelim. Şöyle bir şey oluyor işte o da;


Evet sevgili gönül dostları. Bugünlük bu kadar. Neden ağız burun yok demeyin. Bizim işimiz orayla değil çünkü. O yüzden oraya özen gösterilmedi. Ağız burun yerine orada ne olduğunu flotasyonla haşır neşir olan arkadaşlarımız rahatlıkla anlayacaktır. Sevgilerle.

1 yorum:

  1. o.y. diye tahmin ediyorum bu karakteri. ikinci sorunun cevabi da rotor. uc adana, dordu bilmiyom.

    YanıtlaSil