Bazi Muhendisler ve Hesap Makinalari




Can sikintisindan ne yaptigimi mi biliyorum ben allasen!

4 yorum:

  1. "hesap makinasina bak, kullanani al." der bir atasozu. ne kadar dogru. soru degil o. formspring mi len burasi! bu da soru degil bak. hemen de nasil soru saniyosunuz haaa. bu da soru degil mesela. valla soru sorarmis gibi yapip sormamakta ustume yok? bak o soruydu mesela. iste oyle sag gosterip sol salla, el salla el salla. baris manco kardesimizi de rahmetle anmis olduk. anilmak kolay demistin, nasil da modifiye ettim sarkiyi hemen haaa. soru degil hala. anilirsin demistin. dincalsa seeen unut beni, yeter ki benden istemeeegeeeeellll salla el sallagaaa asuidiausdh spoiler verdim gelecek yazilar hakkinda resmen.

    YanıtlaSil
  2. ha bir de ilk resimde bir ufak hata var, bakalim dikkatli gozler belli edecek mi kendini? soru bu soru. rahat olun.

    YanıtlaSil
  3. olum japon konsolosu'yla çok pis planlarımız var. adam olunsun bundan sonra. lan neredesin kankaaa! beşiktaaaaaaaaaaaş!

    YanıtlaSil
  4. kardeş saat hatalı bilgisayarın =)

    YanıtlaSil