Dirty Talk in Chinese

* Önümüzdeki 2 gün çok aksiyonlu geçicek lan!

* 1.5 bilemedin 2 ay sonra mühendis olacaksın, daha grade ve recovery tanımını bilmiyosun! Pü Allah belanı versin senin!

* Neden bqfm geliyo lan bu nbh_'nin aklına Modest Mouse'u görünce?!?

* Mısır patlattım film izlerim diye. Şimdi de üşeniyorum. Olacak iş değil.

* Mayıs ayında ne bok yicem lan ben?

* Bundan sipariş ettim işte ben de. Kredi kartına 3 taksitleymiş de ondan. dshfapıshfasdahaıs.

* Yokum ben o sunumda yokum. Gel deyip durmayın! Bensiz olacaksınız.

* Gerizekalıya iyilik de yaramıyo!

* Beni sabahın 9'unda uyandıran bir arkadaşıma da küfür etmek istiyorum.

* Ulan ibne! Öğlen de ara diye mesaj attığımda "ben seni arayamıyorum ya" diyosun ama!

* Kendine gel!

* Bir türlü aşık olamadık ya!

* Canım canım canım ya, seviyorum ama napıyım.

3 yorum:

  1. "thumbdan kirmiziya boyanmis fare sandim."

    "kollar patlican."

    "gideri var."

    YanıtlaSil
  2. ohşşşş müthiş fotoğraf. ibretlik bir paylaşım.

    YanıtlaSil
  3. kupon tutmuştur. oynayan herkese hayırlı olsun.

    YanıtlaSil