Gecenlerde Yaptigim Back Court Violation

Gecenlerde dediysem sene 1999. NBA 2000 yeni cikmis. Kendi takimimi kurmusum "copculer" diye. Cok guzel forma yapmisim. Super oynuyorum. Bir baktim "fruuuuuuuyk" diye duduk caldi oyun durdu, back court violation yazdi kenarda. O zamanlar not yet'i, "yetmez" olarak cevirdigim ingilizce duzeyindeyim. "Ne diyo lan bu?" diyorum. Sonra ayarlara girip kapatiyorum hemen o kurali. Sonra gelsin back courtlar gitsin 3 secondslar. Tam bir anarsik basketbol oyuncusuydum. En sevdigim de benim takimimin yildiziyla michael jordan'i teke tekte sokakta bir yerde kapistirmakti. Hey gidi Fatih Altayli.

2 yorum:

  1. ha benim yildizin adi copcu muammer'di bu arada.

    YanıtlaSil
  2. valla senin işin de zormuş o zamanlar. ayrıca bu kendi postuna ilk yorumu yazma kuralı da yeni çıktı zaar. bir zar ve bir madeni para aynı anda atılıyor. paranın 3, zarın ise tura gelme olasılığı kaç yaşındadır?

    YanıtlaSil