Blair's Kiss On The Lips Party

Good morning upper east siders! Gossip girl here! Your one and only source into the scandalous lifes of manhattan elitès!

Bu yaziyi sevgili Canan'a erken bir dogum gunu hediyesi olarak yaziyorum. Kendisini biraz daha iyi anlayabilmek adina iki bolum Gossip Girl izledim. Icim sikildi arkadas. Ben hayatimda boyle aci cekmedim. Neyse, kisaca izlenimlerimden bahsedeyim.

Simdi dizide Serena van der Woodsen diye eskiden klasik zengin kolejli amerikan kizi olup da yatili okula gidince dogru yolu bulur gibi olmus bir kizcagiz var. Cekirdek kadroda bu hatunumuz. Bunun eski bitch hallerinden arkadasi Blair var. Nate var Blair'in yavuklusu ama aslinda gonlu Serena'da. Onceden sevismisler de Serena ondan zaten gitmis yatili okula falan. Chuck diye bir orospu cocugu var. Diger dizi olan Chuck'daki Chuck'in ismini kirletiyor resmen. Dan var. Jenny var. Kardesler. Dan ve Jenny'nin allaha sukur durumlari fena degil ama diger isimlerini saydigim kadroyla ayni sosyal sinifa dahil degiller. Babalari biraz daha bohem bunlarin. Klasik olarak analari babalari ayri. Serena'nin anasi var Dan'in babasiyla yillar oncesinden isi pisirmis simdilerde ise fortune 500'un servetlerini somuren. Chuck'in babasinin oteli var anasindan bir bilgi yok. Blair'in anasi Paris'te ama onun da babasindan bir bilgi yok. Bu kadar olay iste. Kim kimle sevisti kim kime asik onu anlatacak gibi. Ha dizinin anlatani da Gossip Girl ki ben ilk bolumde onun Jenny oldugunu dusunmeme ragmen yaptigi malliklar dolayisiyla o oldugu konusundaki fikirlerimden vazgectim.

Ilk bolumde iste Serena yatili okuldan geri donuyor. Cemiyet ortamlarinda bir gerginlik bir sasirmalar falan onun uzerine temel alinmis. Izleyiciye hikaye tanitilmis. Kim kimle kiminh eli kimin cebinde falan diye. Siradan bir bolumdu ta ki Dan, Serena'yla birlikte Blair'in partisine gidip salak kiz kardesi Jenny'yi Chuck'in elinden kurtarana kadar. Orada biraz aksiyon heyecan oldu sevindik falan.

Ikinci bolumde de brunch icin bulusulacak bir yerde ona kadar ve brunch esnasinda gene caprasik iliskiler anlatiliyor falan fistik.

Ulan Jenny! Ulan sen gerizekali misin? Kafan hic mi calismiyor Jenny! Wannabe misin  laaaaaaaan! Adami sinir ediyosun ya. Sen ne gidip Blair'le takilmaya calisiyosun abin Serena'yi dusurdu dusurecek takilsana onla. Ayrica Jenny birinci sinifsin lan sen daha. Neyine senin gidip seniorlarla asik atmak!

Dan! Ulan serefsiz daha ikinci bulusmada kiza trip yapiyosun. Sana ne lan! Kizin namusunun bekcisi misin! Senle cikmaya baslayana kadar ne sik istediyse yapar. Sana mi soracak amina koyim. Sana da sinir oldum! Senden adam olmaz diyeyim bak. Ikinci sezonda falan kaza gecirip dizinde uzaklasirsin bu gidisle. Ha hala 4. sezonda oynuyorsan da valla helal olsun senaristlere.

Chuck. Karakter olarak super. Ideal olmus bence. Tek kusuru tecavuze yeltenmesiydi. Oyle bir olay olmasa bence gayet sevilebilecek bir tip. Tamam kizi birazcik ikna etmeye calisirsin azicik dil dokersin ama uzerine de cullanilmaz. Boyle bir sey yakismadi beyefendiligine! Espri olarak fena degilsin. Kotu olayi unutup onumuzdeki bolumlere bakalim derim.

Blair. Sana temiz bir dayak lazim. Siddetin her turlusune karsi olan beni bile sana dayak atilsa uzulmeyecegim hale getirdin.

Serena. Etikten ahlaktan yoksunsun. Senden de adam olmaz.

Rufus (Dan'in Babagil). Ressam oldugunu tahmin ediyorum. Bunun yani sira 90 larda muzik grubu varmis. Muzisyenlik iyi guzel ek is olarak yapabilirsin. Ressam yerine muhendis falan olacak tipin varmis. Oyle olsaydi dizideki oyum sanaydi. Cougar Town'daki basrol hatunla evli ve cocuklu tarzi bir dizi cekebilirsiniz. Komedi sana yakismaz pek ama yeni bir yorum olur. Cool bir durusun olur.

Evet Canan. Iste boyle. Umarim bu sayede seni biraz da olsa yakindan taniyabilmis. Dunyana girebilmisimdir. Optum cok.

XOXO denemecan

9 yorum:

  1. emeğine sağlık, uğraşmışsın kardeş ama ben bi bok anlamadım. tek anladığım kelime wannabe.
    o yüzden sadece şunu söylemek istiyorum. ben de canan'ın doğum gününü bi nebze erken kutlarım böylece;

    seeee seyivaça van vanavili vilivan sam samivaçuvan vanavili vilivan havana havana havana havana vilivili vilivana zegezeg van

    kendisi önceden hatırlatırsa, bir de o zaman kutlarız. hatırlatmazsa işi zor.

    YanıtlaSil
  2. hatırlatma olaylarına feyzbuk bakıyor sneyl'cim hiç bana bakma.

    çağra bebeyim canın istemiş izlemişsin işte bana bok atma hiç :D

    YanıtlaSil
  3. ahahah süper anlatmışsın ya bayıldımmmm :D
    ama güzel dizi ya ben severim gosip görlü :D

    YanıtlaSil
  4. @agdabandi
    şimdi küfür ettireceksin bana olmicak. en kötü wall'una yazarım artık doğum günün geçince hatırlatmadın diye. artık daha napayım. ashdaushda neyse ya. sinirlenmek yok, sakin.

    YanıtlaSil
  5. hjsgfkhjsadgjfhd yalnız ben doğum günü geçmeden önce yazdım sneylcim asıl ben sinirlendim!!!111birbir

    YanıtlaSil
  6. sorun degil lan. bilmemen normal. onemli olan kritik periyotta kutlayabilmendi. o da olmadi. kisfmet baboli.

    neyse su sosyal erkek arkadas ile ilgili ayari vermeden gecmeyeyim; Ayarin icin tikla korkma twitter'a gidiyor.

    xoxo

    YanıtlaSil
  7. olum hala orda misin la sen. kapattik o konuyu. utanilacak bir sey yok. hepimiz insaniz cCc.

    o degil de sen ayarim nasildi onu soyle. hemen konuyu degistiriyosun ha cakallik yapip. tarihi ayar var la orada! onlardan hic bahsedilmemis. asuiodfiasudgf

    YanıtlaSil
  8. when i was a young girl diyerek kime ayar verildi orada ben çok merak ettim ya virgül nokta bile koymadım o kadar merak ettim

    YanıtlaSil
  9. bence bana verdi olm başka seven mi var :D

    YanıtlaSil