Gel de delirme!

http://www.haberturk.com/polemik/haber/563392-putinin-mutevazi-evi-sasirtti okuyalim hemen haberi. Haber dedim kusura bakmayin, okuyalim metini.


Tek boyutta televizyon gerçekten ironik! 
Gazete HABERTÜRK Teknoloji Editörü NECDET ÇALIŞKAN

Iki boyut ile tek boyutun farkini ogrendiginizde tekrar konusalim.


----------------------


‘Siyaset biraz da görgü ister, tüplü televizyonu görünce şoke oldum’
Brigthwell Yönetim Kurulu Başkanı, Dünya Fütüristler Derneği Türkiye Onursal Başkanı ALPHAN MANAS


Ha benim aslanima. Tuplu televizyon kullanmak vizyonsuzluk, gorgusuzlukmus. Kendisini zengin birinin yonetmesini istermis. Oldukca guclu argumanlar gercekten. Nutkum tutuldu.

----------------------


‘Devleti yöneten çağa ayak uydurmalı’
Sabah Gazetesi Teknoloji Yazarı TİMUR SIRT

Bu beyefendi buyurmuslar ki genclerle iletisim kurabilmek, caga ayak uydurmak tupsuz televizyon kullanmaktan geciyor. Adami e-posta kullanmamakla elestirmiyor bakin. Tuplu televizyon kullandigi icin genc kusakla iletisim kuramiyor. Pehey.

----------------------


‘Rus rüyası bumu yani?’
Deulcom International Kurucusu BAYBARS ALTUNTAŞ

Biri kendisine ay ile uzayin farkini ogrettiginde ben de kendisini, yorumunu elestirecek kadar kaale alacagim.

----------------------


"Özel yaşamlarında yeni trendleri benimsemek zorundalar"
Mimar Selim YUHAY

Vay babam bay. Devlet baskani oldugunuz icin sucuk yemek zorundasiniz. Herkes sucuk yiyor. Siz de yiyeceksiniz! Sarimsak yemek zorundasiniz sayin Wulff. Simdi antioksidan oldugundan o moda. Kanepenin kumas rengi ile giydiginiz kiyafetin rengi ayni olmamali. Olamaz. Niye? Cunku Milano moda haftasinda bu sene gorduk ki artik karsit renklerle gezilmek zorunda sokakta. 


Aferin hepinize. Takdir ettim.

2 yorum:

  1. kuponla da vermemistir ha. o da zor cunku. kuponsuz, cekilissiz, kurasiz almislardir. ama o gun gazete bir milyon yediyuzelli bin liradan satilmistir.

    YanıtlaSil
  2. lan işte aslında ben bunları hep okudum da yorum yazması bi garip geldi şimdi ya!

    YanıtlaSil