Tuborg Gold

Üniversite burada bitti, evet. Okulu bitirdim, en sonunda.  6 sene geçti. Resmen 6! Neler oldu neler! Anlatsam inanmazsın! Random gülücük. Dur şimdi. Bir anlatmaya çalışayım, bakalım neler oldu.

Yıl 2004.. Kazandım üniversiteyi. Böyle bir gaza gelmeler. 'Oooolum hazırlık okuyalım yatalım lan! 1 seneyi böyle yayarız. Gezeriz ederiz. Evet evet öyle yapalım.' Öyle de yaptık. İyi ki de yapmışız. Hazırlıkta çok güzel insanlar tanıdım. Yıllar boyu hayalini kurduğum grupla beraber oldum. Nedir o grup? İşte böyle kızlı erkekli karışık grup. Takılmaca etmece. Gezmece tozmaca. Çok güzeldi. Ve sonra çok şahane bir insanla tanıştım. Daha doğrusu tanışmıştım aslında ama çok şahane olmamıştı o an benim için. Gün geldi çattı, çok şahane bir insan oldu o. Çok iyi çok da güzel 2 senesini geçirdim hayatımın diyebilirim tamam mı? Uhhh! Tabii bu 2 sene içinde 1. sınıfı da sayalım. FİZ1, FİZ2 ve MAT2... Bunlar bölümün efsane dersleri arasında kendine yer etmiştir. PETRO, JEO ve MİNO öncesi ısınma turlarıymış da haberimiz yokmuş. Neyse ki FİZ1 ve FİZ2'yi nbh_, denemecan ve sneyl yaz okulunda geçecekti. Ancak.... Ancak, MAT2 nbh_'nin başına bela olacaktı. Oldu da... 5 sene sonra geçmeyi başarabildi. (Yanlışsam burada düzeltin çünkü tam hesaplama yapmadım, kafadan atıyorum şu anda 5 rakamını.) denemecan ve sneyl not öteleme yöntemi sayesinde bu dersi ilk alışlarında geçmişti. Ancak sneyl notunun nasıl ötelendiğini hala anlayamıyor. Çünkü onun notu bir not geriye ötelenmişti onun hesabına göre. Neyse, masalsı anlatımı bırakıp devam edeyim.

Geldik 2. sınıfa. Yani istatistik dersi galiba 2. sınıftaydı. (Şu an kafam biraz iyi olduğundan tam net hatırlamıyor olabilirim. Sadece bu cümle için değil ama yazının genelinde bir hatam varsa denemecan belirtsin. Hakkaten kontrol edecek halim yok. Direkt hafızadan söylüyorum.) (Ha! Ama bold olsun under line olsun italic olsun bunları da yapıyorum, onlar sorun değil.) Neyse... İstatistik demiştik. D2 notuyla ilk olarak o derste tanışmıştım. İyi ki de tanışmışım diyemeyeceğim. Çünkü, keşke tanışmasaydım. 'D2 HADİ GÜLE GÜLE' dedik... Deyiş o deyiş! Deyiş tokuş, zeynep tokuş! Sağol Zehra Teyze biz tokuş. Yi yavrum yi!

Her neyse...  Hacettepe Üniversitesi'ni bilmeyenler için konuşuyorum; D2 demek çok acayip bir not demek. Denemecan açıklasın bunu yorumda ya!* (*: Lütfen yoruma bakınız.) Orada biz o notla tanıştık ya, işte olan o zaman oldu. Sonra bütün dersleri biz o notla geçmeye başladık. Neden? Çünkü D2 geçer not. Sonuçta geçiyoruz. Hiç çalışma. Sonra finalden 70 al. D2 HADİ GÜLE GÜLE. 

Böyle böyle, 8. yarıyıla gelmiş bulunduk. Geldik ama, o yarıyıl öncesi nbh_ repeat after me, sneyl ise incredible repeat olmuştu. Bu 3(üç)'lü içinde en erken mezun olan denemecan'dı. Daha sonra kendisini Avustralya'nın serin sularından gelen buz gibi hayatına bırakmıştı. Bıraksa da bizden ayrılamamıştı. Yine masalsı anlatıma döndüm sanırım ama neyse ne lan! Aradaki saat farki bizi hiçbir zaman yıldıramazdı. Biz kardeştik! We were soldiers lan! Öyle de oldu. Bu manyak yılbaşı zamanı geldi yine bizim yanımıza. The Final Countdown eşliğinde yine ve yeniden bir yıla girmiştik beraber. Saçımı kırmızıya boyamıştı hatta bu adamlar. Last.FM adresimi de verdim ki, selam ederim! 

Mal gibi hayat hikayesi moduna sokmayayım. En sonunda ben mezun oldum! Hala inanamıyorum aslında ama oldum! Çok garip bir duygu bu. nbh_ manyağı da bir an önce hissetsin bu duyguyu. Yalnız kendisi çok şanslı. Gotik kızlar doldurmuş okulu. Bilmiyorum hoşlanır mı ama benim biraz fetişist olduğum söylenebilir. Kendisine buradan sesleniyorum; ARTIK YAPARSIN BİR ŞEYLER!

İnşallah onun mezuniyetini de görürüz ve rahatlarız artık.

NOT: Bu yazıda nickleri geçen insanları çok seviyorum.
NOT2: /skiss

7 yorum:

  1. bizi sevmemişsin hiç lan.........................

    YanıtlaSil
  2. eskiden her şeye like derdik hatırlıyo musun? canım canım canım! nerde o günler!

    YanıtlaSil
  3. burada jaigurudevaomjaigurudevaomjaigurudevaom demen lazımdı sen artık beni eskisi kadar sevmiyorsun :(

    YanıtlaSil
  4. amcoooooolu tekrar tebrik ederim oncelikle. karnim acikti lan. yeni uyandim da iste yemek yemedim daha.

    dun gece anlasilan iyi gecmis. yeniyil icin ufak bir zaman kaymasi olmus 1 sene kadar. ben son siniftayken boyama isini yapmistik. gecen sene geldigimde sen, nbh_, japon konsolosu'ydunuz beraber yanlis hatirlamiyosam. hatta votka o gece icilmis diye duyumlar aldim ben falan ıasyudgfıausdf. absolute pears lan sonucta.

    D2'yi bilenler bilir hakikaten. bilmeyene anlatmasi cok zor ama soyle ozet geceyim. katsayi olarak karsiligi 0.5 olan ve kimi okullarda FD olarak bilinen not eger ortalaman 1.80'in uzerindeyse hacettepe'de gecer nottur ve o dersi bir daha almak zorunda degilsindir. yine kimi universitelerde FD alinan ders acildigi ilk donemde tekrar alinmak zorunda oldugundan D2'nin yeri bambaskadir. apayridir D2. en sevdigimiz nottur. canim gibi baktigim ahanda amunike pofuduk kedi parcasi. boyle iste yani D2'nin olayi. D2 Hadi gule gule! ha bir de ben sneyl kankam'dan yaklasik 1 donem once yaz okulu sonunda tanismistim D2'yle. o yuzden once ben gordum lan desem yanlis olmaz sanirim. nbh_ ise aramizda D2 ile en gec tanisan insandir. kendisini buradan tebrik eder bir de sitemlerimi iletirim. umarim neden sitem ettigimi hatirlar da bir de onun icin sitem etmem gerekmez. asudhausdh. sabah sabah derken aksam aksam aslinda ama yeni kalktim ya ondan sabah sabah olmasi gerekiyor hosuma gitti bu yazi lan. iyi ki yazmissin. tuborg gold ve carlton draught kardes ilan edildi. avusturya krali osmanli sadrazamina denk sayildi.

    hadi bir kahve yapayim artik mudur.

    bu yazida nickleri gecen insanlar da seni cok seviyor.

    ps: az kalsin ifsa oluyormus yukarida senin kimlerle birlikte oldugunu yazarken. aman diyeyim. asudfgaudsf.

    YanıtlaSil
  5. ha bir de "ulan D2'nin nesi kotu madem geciyor" diyebilir cagnan. onun icin de su aciklamayi yapmayi uygun gordum.

    ortaaam D2 iyi guzel geciyor da bes tane dersi D2'yle gectin mi bu sefer de ortalama mala bagliyor ondan sonra D2 alsan da gecemiyorsun. boyle de bir trade-off bir cakalliklar silsilesi.

    YanıtlaSil
  6. @agdabandi;
    BAUHAUSBAUHAUS da unutulmasın. canım canım canım çok seviyorum seni. sneyl likes this. view all 365 comments. bye.

    @denemecan;
    lan hakkaten yorumundan sonra farkettim final countdown'ı falan. sonra şey düşündüm. nickleri geçen insanları çok seviyorum demişim ama japon konsolosu'nun nicki hiç geçmemiş. demek ki bilinç altından bir ürperme olmuş. o yüzden iki yılbaşı gecesini tek yılbaşı gecesi yapmışım ben.

    japon konsolosu demişken, kendisiyle dün konuştum. biraz muhabbet ettik. iyi desem iyi mi sanacaksınız? tamam o zaman. iyi.

    YanıtlaSil