Kiss My Name


Asıl adı Antony Hegarty olan insan evladının grubunun adı Antony and The Johnsons. Antony sadece piyano çaldığı için böyle bir grup kurmuş. Bunlar, gitar, çello, keman vs. falan çaldıkları için müzik zengin oluyor haliyle. Yoksa kendisinin solo albümleri de var, yok değil. Piyanoyla nereye kadar.

Neyse işte sesini seviyorum ben bunun. Bu adamın falan diyemiyorum pek. O yüzden mümkün olduğunca cinsiyet belirtmeden yazmak istiyorum.


Zira tipe bakarsanız ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız. Adeta ne idüğü belirsiz. Ayrıca bu tipten nasıl böyle bir ses çıkıyor, orası da meçhul. Mesela James Mercer'dan da o sesin çıkması mümkün değil ama çıkıyor işte.

Bu işler böyle. Selam ederim. /skiss

5 yorum:

  1. ya boyle teknik post girince yorum yapmak istemiyor canim. hayir ne diyim simdi. a mi diyim? ne diyim. bu konuda benim yorum yapmamam cok normal. nbh_ niye yapmiyor onu anlamis degilim. ha yapsam tipe bak kismina yaparim. ama iste bastan yapmayinca ona niye yapayim. aksam konusulur hep bunlar.

    YanıtlaSil
  2. @kjb
    sneyl likes this.
    umaNnnn iii chaL bariii xP

    @denemecan
    hadi konuşak. gel gel gel.

    YanıtlaSil
  3. yorum isteği gelmiş. hemen yaparım. dayanamam. şarkı güzel. güftesi bestesiyle tam anlamıyla bir şaheser adeta. playlistimde ki yerini hemen aldı. teşekkürler ediyorum. emeğine sağlık.
    çok biliyooOOOooOOooOoonn.

    YanıtlaSil
  4. ya valla anca adın geçince yazıyosun sen de. illa küfür mü edelim yani! bunu mu istiyosun! alt 63 böl ikiye. böl! bölsene lan! ohoooo. yazıklar olsun.

    YanıtlaSil
  5. doyamıyorum dinlemeye rep+

    YanıtlaSil