The Rock And The Tide

Yeni bir albüm incelemesiyle karşınızdayım. Ancak By The Way gibi kapsamlı bir şey olmayacak. Joshua Radin'in yeni albümünü henüz dinleyebildim. Peki Joshua Radin kimdir? Kısaca tanıyalım. Kendisi şarkıcı. Evet bu tanıtımdan sonra albüme geçelim. Ya da geçmeyelim. Bilemedim. Şimdi albümü 4 ya da 5 kez dinledim baştan sona. İlk dinleyişte bok gibi geldi. Ya hiç öyle denir mi! İnsanlar uğraşıyor albüm yapıyor, sen olmamış bu diyorsun. Bence saygısızlık bu. Yani bir African Child bile bugün bu yorumları haketmemeli. Get Him To The Greek filminden spoiler falan değil ha! Yani o filmden de, spoiler niteliği taşımıyor. Hayır taşısa ne olacak? Sanki bana hayatın anlamını anlatan bir film de. Neyse ne!


01. Road To Ride On
02. Streetlight
03. Here We Go
04. We Are Only Getting Better
05. The Rock And The Tide
06. You Got What I Need
07. Nowhere To Go
08. Think Ill Go Inside
09. The Ones With The Light
10. Youre Not As Young
11. One Leap
12. Wante
13. Brand New Day - Reprise

Bir Winter, bir Star Mile, bir Closer kadar olabilecek şarkı bulamadım ben. Ancak Road To Ride On, Here We Go, The Rock And The Tide, One Leap ve tabii ki Brand New Day ilk olarak dikkat çeken şarkılar. Brand New Day Reprise nasıl olsa.

Ancak siz Joshua Radin'i bilmiyorsanız, Winter, Star Mile falan dinleyin. Sonra bunlara bakarsınız isterseniz.

NOT: Arkadaşlar albümdeki şarkıları indirdikten sonra lütfen yarım saat içinde siliniz. Linkler albümün tanıtımı amaçlıdır, korsan amaçlı değildir. 
NOT2: Hani böyle albüm kapağını, şarkı isimlerini falan ortalamışım ya, o yüzden gaza geldim böyle. Yoksa link nerede biz göremiyoruz falan derseniz, ağzınızı yüzünüzü kırarım!

Bu da kız arkadaşım Lalezar'ın albümle birlikte gelen not defterine bir şeyler yazarken çekilmiş fotosu. Tatlişkom yhaaa...

Edit: Burada da albümden bazı şarkıları canlı söylemiş. Bakın isterseniz.

4 yorum:

  1. Lalezar yengeyi kac zamandir gormemistim. iyi oldu. not defteri albumden daha fazlaya mal olmus diye duyumlar geliyor cesitli bloglardan. var midir asli astari yoksa hepsi birer hayal urunu mu? hepsi mi birer? hepsi mi hayal urunu? hepsi 3 kisi ama pepsi 5 harfli. tepsi, sipsi, tefrisi.

    YanıtlaSil
  2. iyi orta gol getirdi neyse ki..
    not defterini ben de anlamadım ya. ne yani o şimdi. bugün şu şarkıyı dinledim çok güzeldi mi yazacaksın. saçma sapan işler.

    bu arada alttaki yazıya yorum yazan kojabe'ye buradan sesleniyim. yeni albümleri çıktı onların. onda da kitapçık var ama boş değil. içine adam çizmiş bir şeyler. boş vermemiş bu it gibi.

    hani iki olayı bağlayayım dedim. belki onu da inceleriz. daha dinlemedim zaten :D

    sanki bana müzik editörüyüm de.

    YanıtlaSil
  3. valla görmemişiz liseli kız kimya defteri arka sayfası. ayrıca antonici olman beni sevindirdi. ben de yaşara benzettim ne hikmet karamansa. her yorumunu da tek cümleyle özetledim geçtim.

    YanıtlaSil
  4. hiç sorma kanka valla erken yatıp erken kalktığım için dün akşam o saatlerde uykuluydum. acaba uykusuz muydum uykulu muydum. zira uykusuz olsam uyuyarak bu ihtiyacı karşılayabilirdim. uykulu olsam uyumama gerek yoktu ama adeta gözlerimden uyku akıyordu. dj akon!

    YanıtlaSil