Hug An Engineer Day

Biz de insaniz lan. Kucaklayin bizi. Gunun anlam ve onemini belirten bir screenshot ile yaziyi sonlandiriyorum.


Simdi olay Benjamin ve Jody kardeslerimin hemen fellow bir engineer'in yaptigi hatayi duzeltmeleri. Orada harfler toplam durumunda degil carpim durumunda demisler. Ha T'ler nasil sadelesiyor madem o kadar dusunuyorsun dersen, matematigin kurallarina karsi gelmedigin surece sorun yok. Muhendislik sonuc odaklidir dogru evet ama Devlet Bahceli icin de simdi boyle bir yakistirma yapmak istemiyorum ne yalan soyleyeyim.

Daha da komik olan en sondaki yorumda, bunu LaTeX'le yazmaliydin diyor bir baska dost asduuasduasd. Hakli. Yerden goge kadar hakli!

2 yorum:

  1. "bildigimiz latex bilmedigimiz bir sunumla. domatesi yeniden kesfedeceksiniz" demeyi ne cok isterdim aushduashd. asci mi olsam ne olsam ya. cok ozeniyorum ascilara. michelin yildizi falan alsa calistigim restoran ohhooooooooo.

    bro, bu dedigimiz latex soyle bir sey.

    YanıtlaSil
  2. lan aslında ben bunları hep okudum da şimdi yorum yazması bi garip geldi ya. zıkkım!

    YanıtlaSil