shhhttt...!

Bizim berber amcalarımız vardı. Pantolonlarını meme uçlarına kadar çeken, ciğerleri ötüm ötüm öten.. Saçlarımızı keserlerdi, kesilen saçları israf etmez eşlerine verir kazak ördürürlerdi.
Bigün apansız çeker giderlerdi. Dükkanlarının önüne gider bi umut hala orda mı diye bakardık. 'Taşındık' bile yazmazdı hayvanlar. Hayvanoğlu hayvanlar!! Sadece camın eski gastelerle kaplandığını görür, hangi tarihe ait o gün neler olmuş diye gözlerimizi iyice açardık okuyabilmek için. Az önceki duygusallığımızdan eser kalmamış öküzler olarak çeker giderdik..

naber? (doktoooor doktooor)

Bizim ilkokul öğretmenlerimiz vardı. hep aynı saç şekliyle ve aynı elbiseleriyle hatırladığımız. incecik yaşlı parmakları olurdu. kulağımızı çektiklerinde o parmakların neden o kadar soğuk olduğunu düşünürdük.

naber? (doktoooor doktoor)

Bizim kemalettin tuğcularımız vardı. bir de camların buğusuna yazı yazma imkanı.. (yılmaz mordoğan)

iyi ya n'olsun...

Sigaram mı bitti? saat 11:40 tan beri teoman-doktor şarkısını dinliyorum. hala sözlerini algılayamadım. bi yerden sonra bağışıklık sistemini güçlendiriyo böyle şarkılar. hissetmiyosun sözlerini. Aklımdaki tek kalıp: 'doktooor doktooor'
Sevdim, sevilmedim..
Gece kafam çok iyiydi Cihan Ceylan'ı aradım. Naber dedim. İyidir, sen? dedi. kafam dönüyo dedim. Yüzüstü yat elinede bi poşet al dedi. Neden demedim... diyemedim. Dilim varmadı.
İyi içicidir kendisi, taksimde 4 bira içtikten sonra bile bana meyillenmediğini görmek gurur verici.. Düşündüm de çokta iyi bişey değil lan bu. İkilemde kaldım, çeliştim şuan. Bu konuya daha sonra karar vermek en doğrusu.
ha ne diyoduk
Bizim Cihan Ceylan'larımız vardı. Pantolonlarıyla meme uçlarını kapatmaya çalışan.. Ya da o başkasıydı.. Bilemedim şimdi. Biri gelip media playerımı düzenlesin. @Sneyl, kadim dostum bunu sen yapabilirsin. Ama senden ricam, dinleyince insanın aklına helikopter çekimi ağaçlar arasında kayıp giden station vagon arabalar gelmesin. Heeeey Culii gibi...

Bi de şu html zımbırtısını nası yapcaz biri göstersin ya. Cihan Ceylan etiketi yapamadım şurda.
Mual mıyım? Değilim..

7 yorum:

  1. Cihan Ceylan etiketi derken? Yazilardaki etiketleri sayfada gostermiyor tema biz de duzeltecez diye ugrasmadik hem boyle daha guzel oldu. Cihan Ceylan'a bir seyi linklemek istemeyi kastettiysen yaziyi yerdigin yerde, editor, Link diye bir buton olmasi lazim. Cihan Ceylan'i secip link butonuna tiklarsan bir arayuz cikar. Oradan linkleyebilirsin. Bu yaziya mahsus olarak ben Cihan Ceylan etiketini panelden ekledim. Ok bye.

    YanıtlaSil
  2. off ne bicim hatalar yapmisim ya. cok uykum var ondandir.

    YanıtlaSil
  3. sen ne iyi bi insansın yaaa (sen kmdin bu arada?) seninle daha yakın arkadaş olmak isterim. olur muydu?

    YanıtlaSil
  4. kusura bakma yeni okuyorum yazını. playlist yaparız aybettin. ama hey culi öyle bir reklam müziği değildi sanki lan! yani ben hiç görmedim. daha güzel şarkılar koyarız sen merak etme!

    YanıtlaSil
  5. bende diyorum @sneyl tatilde mi? @sneyl okulda. @sneyl aslan parçası (taklitçi miyim neyim lan?)
    daha güzel parçaları bekliyorum parçala beni parçalaaa..! ihtiyacım var la.. affet mi :/

    YanıtlaSil
  6. hava değişimi aldıydım da ondan ya. ayıpsın bi denk gelirsek msn'de ayarlarız. sdkçaçsbcdmgd

    YanıtlaSil