Aman da Aman!

Amanda Ferri'yi bilirsiniz blogun eski okuyucusuysanız. Değilseniz ve yine de biliyorsanız severim sizi. Sizi gidi sizi. Hanimiş!

Çok seviyorum ben bu kızı. Hemen size bir anımı anlatayım. Geçen gün nette konuşuyoruz kendisiyle. How are you dedim. İngilizcem biraz kötü kardeş kusura bakma dedi. Neyse işte 16 bi de 26 yazdı. 26'dan 16 çıkınca kaç kalır dedim. 10 kalır ama ben 26'yım yanlış yazdım dedi. Bi daha olmaz söz dedi. Haydaa lan ne yaptın sen, how are you dedim how old are you değil. Sonra orda kopmuşuz biz, gülüyoruz falan. Çık gel bana dedi. Saat olmuş 3. Tam zamanıydı çıkmak için. Koptum gittim evine. Oradan Connected Ventures'e geçtik. Hadi gel klip çekelim diye kandırdım bunu. Orda film koptu benim. Sonra helalleştik, ayrıldık. O gün bu gündür konuşmuyoruz kendisiyle. Çok özlüyorum lan!

7 yorum:

  1. amanda lyn ferri yi bilmeyen olsun acikcasi. yuzyillarca bahsedildi o kadindan bu blogda. daha da bilmiyosaniz demek ki bizim kemik kitlemiz degilsiniz. ulan zaten 5 kisi okuyo blogu 4 u aktif 1 i pasif yazar. Daha gelmisim hala kemik kitle diyorum ben sana. Neyin kemik kitlesi bu birader? Kemigine kurban be. Bakalim 2nd draft yolladim Prof'a gene ne artistlikler yapacak uzerinde. Ondan sonra bir daha yollarken artik adini final draft koyarim hem oyle bilincaltina bir mesaj vermis olurum. De mi lan cakallar. Lan kemik diyoduk ya hani. Ne geldi aklima, saiudhaisudhaiusdh bu arada chatbox a gozum takildi da kirt asiye nickli yaziya gulmekten buraya yazmaya firsat bulamadim. O arada parmaklarimi random gulme moduna getirmistim bile. Her neyse birader. Koca muhendis adam vinc gormemis. Oyle is mi olur lan. Ona da sinirlenmedim degil. Gece zaten uyuyamadim 4 muydu neydi uyudugumda 8 de de kalktim. Geldik iste ise takiliyoz oyle. Bunlar bana arastirma yapayim diye para veriyo benim zamanimi harcadigim yere bak lan surada suidhaisudhiausdhasd. Neyse proposal duzeltmeleri hele bir gelsin bakalim da soluklaniriz degil mi cigerler. Ulan hem sen benimle konusma konusma sonra yazinca bu iste eksik buna bir seyler lazim de. Sonra istedigin zaman benimle konusmaya gelebilirsin de. Oldu birader. Kolumdan tutup da masaya bir aciklamadin ki sunu sunu yapacan diye. Kafamda bin tane sey var hangisini yapacaz. Kendi de bilmiyor muhtemelen de benim proposal a gore karar verecek cakal. Sizleri kendi derdimle siktiysam ozur dilerim. Ha ne diyoduk aman da aman kimler gelmis lyn ferri diyoduk. Heh iste onlarin ofis ortami gibi lan burasi da sevgii kemik kitle. Ne eksik ne fala. Bir tek iste parti yapmiyoz biz geceleri bir de video cekip koymuyoruz vimeo ya ama o kadar olacak levent kircalar sizi. optum hadi cok yazmasin. bu ekole de selam ettikten sonra diger yaziya yorum yazmak uzere giderim.

    YanıtlaSil
  2. bu yazıyla yorumulara devam etmek istiyorum. size mi soracam lan nereye yorum yazacağımı? lan oğlum bu twitterdaki türk ünlüler kral yaaa. oray eğin bile var lan. oğlum ersin düzen var yaa. burcu esmersoy ersin düzene diyor ki, lan uyumayın italya ligini almış bizimkiler. oradan ersin düzen lafa giriyor, harbi mi diyorsun burcucuğum vay anasını lan çok sevindim diyor. sonra bir bakıyorsun ersin düzen'in 10dakika önceki tivitine, ikeadayım. püüüüüü! o kızcağız orda çalışsın didinsin. sen ikeada gez. ğpüüüü! yaa işte böyle burcucuğum...

    ulan şu uzun yorumları da okusa okusa 3 kişi okuyordur. üçü de yazar lan merak etmeyin, heyecanlanmayın okuyanımız mı var diye. hayır okuyucular size de sesleniyorum. kötü konuşmak istemiyorum ama bir yorum da siz yazın ya. illa Deniz'ler Ersen'ler mi gelsin bu platforma. neyse ki o kızla o oğlanı engelledik. domain bizim değil mi lan. çaktık ip banı. oturdular aşşağı. ha başka ip'den giremezler mi? orası bizi ilgilendirmez.

    oğlum oraya gelmek istiyorum ben ya. oraya demişken oray eğinin püüüüü!. pardon özür diliyorum kendisinden. sonra bir who.is.this.der.sıçarız. oraya demişken, ofise lan. ofis demişken işte office indirdim ben. ilk bölümünü izlerken sıkıldım sildim. nasıl olsa sınırsız olum download. sınır var mı yok. limit sizsiniz!

    bir de üstteki posta yorum yazayım ben ya. hadi eyvallah.

    YanıtlaSil
  3. oğlum tırstım yaa. orada püüü yazan yerlerde kötü şeyler yazıyordu. valla tırstım editledim ya fsadhfapsdıuhfpıfu

    YanıtlaSil
  4. uhsdpifuhasdfiuhsdf. adam korkmus ya! ee ne de olsa koskoca twitter siduhsdiufhsiudhf. lan o degil de bilgiler cikiyor iste sonra mahkeme tebligati eve gelmesin asiduhfaiusdhf. gg diye bir silinme istatistigi koyalim. iouasdhfiuahsdfsadf.

    YanıtlaSil
  5. nickimizi arkasına da saklanamıyoruz ki. sen şimdi mışık mışıl uyuyorsundur. kalkınca kısır yaparsın eşşek değilsen. seni uyurken seyretmek çok güzel adamım. ohhh yes.

    YanıtlaSil
  6. saati kontrol edeyim bakayim bir buradan.

    YanıtlaSil
  7. homm hakikaten baya olmus yorum yazilali. vay cigerine corba yaptigim.

    YanıtlaSil