Me vs. TV

Yaprak Dökümü başladı bugün yeni sezonuyla. Aman pek bir şenlendim. Onların üzüntüsü benim üzüntüm olmuyor. Ben çok eğleniyorum. Geçen sezon son 20 bölümünü izlememiştim. Kaç bölüm oluyor ki bir sezon? Yine de pek bir şey kaçırmamışım. Anneme sorduğum "bu kim, buna ne oldu, hmm eve nolmuş ki?" tarzı sorularla konuya hemen hakim oldum. Ferhunde'nin yatakta sarhoş uzandığını görünce içim cız etti lan! Üzüldüm onun o haline. Keşke yanında olabilseydim dedim. İyi anlamda. İyi keşke.

♫Yara rey yara daraaa laralaaa yara dey yara reeey.♫


Madem bir diziyle başladık. Bir tane de reality show'la devam edelim. Man vs. Food diye bir program var Travel Channel'da. Hoşuma gitti. Bir Adam var. Soyadı da Richman. Güzel bir kombinasyon olmuş aslında. Adam zengin yeaaöööw! Keşke benim de adım öyle bir şeyler olsaymış. Ne bileyim Yürü Koçumbenim gibi mesela. Gaza getiren bir isim fena olmaz yani. Neyse işte bu abimiz çeşitli yerleri geziyor, yemekler tanıtıyor falan. Mesela diyor ki, burada en iyi tacoyu bu mekan yapıyor. Mekana bir bakıyorsun 3 metrekare bir yer. Vay anasını diyorsun haliyle. Mutfağına geçiyor. Hacı bana bir taco yap da yiyeyim diyor. Mutfakta hayvan gibi götürüyor 2 lokmada. Hakkaten güzelmiş usta diyor. Çoğu mekanın ustası da Ümit Usta, Hasan Usta gibi. Türk gibi, samimi adamlar. Ama Richman öyle mi? Kibirli bir kere. Püüü! Yazıklar olsun. Ya program bu tarz bir şey işte. Gelelim vs. Food kısmına. Bazı mekanlara gittiğinde yemeklere meydan okuyor. Seni yeneceğim ulan diyerekten yemeye başlıyor. Efendime söyleyeyim, dev boyutlarda bir pizza olabilir, 300 köfteli bir hamburger olabilir, 1'den 10'a kadar derecelendirilmiş acı soslarla birlikte yenen suşiler olabilir. Bazen tek başına yapıyor, bazen rakip buluyor falan filan. Tek temennim bir programda tantuni yemesi. Takviye falan istesin mesela. Zevkli olur. Eğleniriz.

Haneler çok güzel program bir de. Gayet severek izliyorum, gülüyorum falan. Ben o tarz programlara alışamamıştım aslında. Bu güzel ama.

5 yorum:

  1. puuuuuuuuuu allah belani vermesin. boyle baslik mi olur lan. artik seni caylak yapmanin vakti geldi de geciyor. domaini kontrol ettik ya dun onu burada aciklamayayim da sadece kontrol ettigimiz soyleyeyim ne isler pesinde oldugumuz bilinmesin merak uyandirsin insanlar surekli blogu takip etsin asuidhaisudhiauhsd. lan takip edince ne olacak insanlar ya. yemisim insanlari. kendimiz icin yaziyoruz olum biz burada. ticari kaygi gutmeden. kaygi gutmek deyince ulan cobanlik nasil bir meslek acaba ya. dur bob a kargo geldi alayim onu herif odasinda yok.

    hah aldim kargoyu valla imzami da yalandan attim ha bir sey olursa gote girmesin diye. uiashfiuasdhfiuahfiuhdifuhsf. iki gundur herif nerelerdeyse butun teknik malzemeyi ben aldim arkadas. gunahim odasinin yanindaki odada ikamet etmem mi nedir yani bu? kardes televizyon demisken bu ara ITALYAN yayinlari cok moda. Insallah ITALYAN seviyorsundur sende. Murph13 dostum. TV demisken Murph13 u es gecmemekte yarar var. Uhuahuashduhasudhuh melissacigim cok guzel cikmissin. ITALYAN televizyonlari bir numara cartel en buyuk cehennemden cikan cilgin turk. Bir gun aklimda boyle hicbir noktalama ya da buyuk harf kullanmadan bir yazi yazicam bakalim okunabilirlik nasil olacak o zaman. Vallahi en cok da japon konsolosuna uzuluyorum ha. Adam gene gorunce yorumlarin uzunlugunu bir husran bir depresyon bir kufurler. kufur demisken aramizda bazi kafirler var isim vermek istemiyorum. teravih vakti geldiginde sizi buralarda gorursem olay cikar onu da soylemis olayim.

    a.o. <3 a.u. bunu da amcoolum sneyl disinda acikliga kavusturana 1 carlton bedava.

    YanıtlaSil
  2. yarrrrrrrrrrrrrrr! yurrrrrrrru be kocum benim!

    YanıtlaSil
  3. shasdfıusdfhasdıfuhsd.. lan yine güldüm ya. önce hangisine mi güldüm. en önce hangisi varsa ona herhalde yarrrrrrrr.. ama en sondan başlamak istiyorum. en son güldüğümle. güldüğüm demişken ahsdpsıufhadpfıusadhfaspdfus

    a.o <3 a.u. yaaa.. japon konsolosu da çözer bunu. ama o yaban gülü okumaz ki bunları. uzun diye üşenir. üşengeç şey seni hihihi..

    murph13 çok makbule geçti. baya bir işimi gördü sağolsun. çok kral adammış kendisi. velhasılkelam kendisiyile yüzyüze de tanışmak isterim. bir yüz görümlüğü olsun haketmedik mi? o kadar adın geçti bir italyan göremedik. italyanla ilgili özel bişey mi var lan? ben seçemedim kendisini pek. zira bizim aptal kutusunda italyan televizyonları karıncalı çıkıyor. neden mi aptal kutusu dedim? e olum öbür türlü 6 kelimelik cümlede 2 tane televizyon kelimesi geçecekti. bok gibi olacaktı cümle. işte ondan.

    Red Hot Chili Peppers diye bir grup var. yeni keşfettim. geçen televizyonda bir klipleri vardı. dani california mı ne. nurdani. neyse işte, güzel çalıyor adalar. dedim bir araştırayım. baktım ki Bob diye bir şarkıları var. ömrü hayatımda o şarkıyı 2-3 kere dinlemişimdir. şimdi beni yalancı çıkarmak isteyen arkadaşlar olabilir. last.fmden bakıyım ben hazır denemecan da kargoyu almaya gitmişken.

    Hah baktım. listeye bile girememiş lan şarkı. en sondaki şarkıyı 15 kere dinlemişim. neyse işte ona <15 diyelim biz, olay burada kapansın. tamam kardeş uzatmayın.

    uzatmayın demişken, gün geçtikçe oruç tutma süresi kısalıyor. bilmiyorum avustralya'da nasıl bu işler. az önce star haberi açtım. bir de baktım ne göreyim? avustralya'da bir kabile yeni yıla giriyor. eyvah lan o kadar olmuş mu? püüüüüüü. domainin bitmesine de daha var rahat olalım.

    YanıtlaSil
  4. dostum ITALYAN lar agir adamlar, o t u r u s l a r i, kalkislari hepsi kallavi oluyor bilmem anlatabildim mi. yoksa alicinin ayariyla oynamaya gerek yok. murph13 biraderimiz sagolsun ayni bir yusuf etkisi yaratti bunyede. hatta mail grubu kurmayi bile dusundum aisduyghaiusdh. nurdani uisadfhiasudhfiusdhf. buna yorum yazmicam ya uiaysdghfuiadsfiuasdfiuhasdifuhsdf. bqfm vay beee. nereden nereye isudfhiausdhfiaushdiuahsdfiasidufhaiusdhifuhasdf.

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkürler başkan. gerçekten daha iyi anlatılamazdı herhalde. mail grubu kurduğunda daimi üyelerden birisinin yusuf olacağından hiç şüphen olmasın topraaam, başkan, kangaaaa... ya bqfm hakkaten. inanılmaz bir aşama kaydetti. keşke onun gibi olabilsem.

    YanıtlaSil