CBS

Şu an CBS izliyorum. Vallahi çakılı kaldım kanalın karşısında. Helal valla iyi kanal yapmışlar.

How I Met Your Mother'a da 2 saat kaldı. Ondan sonra da yardırıyo diziler. Ver elini Accidentally on Purpose ile pilot bölüme. Güzele benziyo o baya. Bana Knocked-Up'ı anımsattı. Hah işte onun dizisi gibi. Sonra Two and a Half Men'e gel. O dizi de güzel. En sonda da hooop gelsin Big Bang Theory. 4 tane dizi var lan arka arkaya. Helal valla iyi kanal yapmışlar.

Ben şu an New York'tayım. Gezmeye geldim. Buradan Los Angeles'a geçip Los Angeles Galaxy - Columbus Crew maçını izlicem 26 Eylül'de. Çok güzel buralar. Işıklı mışıklı. Işık oyunları var. Işık açılımı falan oluyo. Helal valla iyi kanal yapmışlar.

Hadi ben kaçtım gençler. Mahkemede çok acayip şeyler dönüyo. Valla adamın cüzdanını çalmış kaçmış haa. Ah ulan Dave. Helal valla iyi kanal yapmışlar.

Helal valla iyi kanal yapmışlar.

3 yorum:

  1. ushdiaushdiuahsd. bunu bir soti olarak algilamak istemiyorum. oasuehfioaushdfiohasdf.

    YanıtlaSil
  2. lan suna bir cevap yazin ya. alakasiz da olsa yazin bir sey ki ben de ona gore sacmalayacagim. hic ilham gelmiyor boyle. cagnan facebook'taki profil fotografini tam yorumluk yapmis. eve gideyim de ona abanacagim sizin de musaadenizle. optum kokoslar.

    YanıtlaSil
  3. ben 3te uyandım işte. rüyamda mı gördüm ne olduysa artık bi temizliğe kalkıştım. odayı süpürdüm sildim vileda mileda baya iyi oldu. sonra kahvaltılık almak için dışarı çıktım. alışveriş yaptım biraz. kasadaki kızla konuştum numarasını aldım. akşama çıkıyoruz randevu ayarladım. neyse işte kahvaltımı yaptım geldim şimdi de.

    cananın fotoğrafı da gördüm. bulaşıkları bi hallediyim gelicem.

    YanıtlaSil