Mutlu Bayramlar

Gencler ve kendini genc hisseden genc olmayanlar!

Nasilsiniz? Iyi misiniz? Umarim iyisinizdir. Auahsudhaushd. Neyse ya. Mutlu bayramlar dilemek istedim hepinize o yuzden giriyorum bu postu. Mutlu Bayramlar!

Bayrami evinde gecireceklere iki icecek tarifi verecegim.

1- Cointreau-Soda-Buz karisimi. Uzun bir bardaga, hani mesela coca cola'nin esantiyon bardaklari gibi, buzlar atilir. Uzerine buz gibi soda dokulur. Bardagin tepesinde kalan iki parmaklik bosluga cointreau ilave edilir. Turbulans yaratmadan laminar akis kosullarinda karistirilir. Etkisi: Orgazm x 0.9

2- Cointreau-Kahlua-Kahve karisimi. Bir kupanin dibine, bir bucuk parmak kahlua, uc tatli kasigi granul kahve, bir bucuk tatli kasigi seker koyulur. Bardagin uzerine kaynamis su eklenir. En ustte birakilan 1 parmaklik bosluga, cointreau ilave edilir. Cointreau ilave edilmeden kahve iyice karistirilmali ve butun granullerin cozunmesi saglanmali. Cointreau ilave edildikten sonra ise yine laminar akis kosullarinda karistiriyoruz. Etkisi: Orgazm x 0,85

Opuyorum.

5 yorum:

  1. mutlu bayramlar. bayramını en içten dileklerimle kutlarım. tavsiyelerin için de teşekkür ederim. gerçi gereken yorumu gtalkta yapmıştım ama burada da yazmadan geçemedim. tabii gtalktaki yorumumu ciddiye alman gerekli. onları burada yazmak istemiyorum. iki yüzlüyüm lan var mı? keşke bir yüzüm daha olsaydı.

    YanıtlaSil
  2. spdsffguosidfugposidfug.

    ikiyuzlu muhabbetine degil de daha cok gtalk taki yorumu ciddiye alman gerekliye guluyorum ben. lan soktugumun gozlugumun lensini tutan misina koptu. gittim sabahin korunde gozlukcu aradim, onun acilmasini bekledim. neyse yaptirdim gozlugu dolayisiyla geciktik tabii ofise. ama onceden haber verdim bugun ben gecikecem yarim saat diye. bu da boyle bir ani olsun. gozlukle uyuyakalmasin insanlar. aslinda yapmadigim is degil ama nasil koptu bu kez anlayamadim. oldu. bye.

    YanıtlaSil
  3. orgazma göre içecek tahlili yapmak bana özgüdür. o yüzden özgün ol. özgün'den ''biz ayrıldık'' adlı parça avustralya'da vatani görevini yapmakta olan b. & n.tiryaki'ye gelsin benden. hayırlı orgazmlar...

    YanıtlaSil
  4. sana mi soracagim lan ben neye gore icki tahlili yapacagimi! adam ol once sonra da akilli ol! sondaki esprinin guzelligi hatirina hadi gene affediyorum. aiusdhaiusdh. aferin espri ortalama uzerindeydi.

    YanıtlaSil
  5. ilk etapta inecek var. lan buraya yazaym madem ne yapayım. aykut yorum yazamıyor ya hani. blogger'a giremiyomuş. hala mı giremiyosun olum? ohooooooo

    YanıtlaSil