Drunk Chicken

Ya bugün çok acayip bir şey oldu. İşte bilgisayarı bir taratayım dedim, registry repair olsun, clean up olsun takılıyorum öyle. Gayet güzel oldu. Temizlendi, ferahladı falan. Neyse sonra dedi ki; bi baştan başlatalım kardeş. Hay hay dedim. Baştan başlattım. Güncellemeler geldi. Yap dedim. Sonra bari kapayıp açayım güncellemesini de bitirsin dedim. Güncellemelerin yüklenmesini bekledim kapanana kadar. Aslında o bitince kendi kapanırdı. Olsun ben yine de bekledim. Sonra kendi kendine kapandı. Vay aslanım dedim tekrar açtım. Hoop internete girelim artık diye bir açtım browserı. Hoppaaa ne göreyim? Ne? Bookmarklarım yok lan! Bildiğin yok yani. Nereye gidiyosunuz olum siz! Nasıl olmazsınız! Bana 5 yıl önceki bookmarklarımı gösteriyor. Bir sürü site gitti ya. Nasıl üzgünüm şu an anlatamam. Onca emek gitti.

Ben de üzüntüden kendimi alkole verdim. İçtim içtim keyiflendim canıma değsin, içtim içtim şereflendim. O şarkı güzel ya. Aylin Aslım. Rock'n Coke'un açılışını da o yapmıştı. O arada içiyordum ben işte. Dostum buradan dinleyebilir ve izleyebilirsiniz o performansı.

Rock'n Coke demişken, Juliette Lewis performansı da çok iyiydi. Yeni albümü çıktı onun. Fantasy Bar diye bi şarkısı var. Çok güzel. Coşuk böyle. 2 gün önce Craig Ferguson'a çıktı. Orda da söyledi canlı. Güzel işte.

Muse albümü de çıktı. Albüm kapağı güzel olmuş.Daha dinlemedim. Juliette'in albümü bitsin ona geçecek. Ondan sonra yorumumu belirtirim. Güzeldir gerçi. Kötü albüm yapılır mı hiç?

Bugün drunk chicken diye bi yemek yedim. Yanımda japon konsolosu da vardı. Belirtmeden geçemicem. Güzeldi yemek. Tavuğu Jim Beam ile falan karıştırıyolarmış. Bunu başka tür alkollerle karıştırıp da yapıyorlarmış. Evde de yapılabilir. Gerçekten hoş yani. Birayla da güzel gitti. Bundan sonra param oldukça ondan yerim ben. Zira, 16 lira gibi bir şeydi. Zina yapmayın lan. Çok kötü bir şey o.

Öyle işte. Bookmarklarıma hala üzülüyorum. Bookmarka ve dolara en yüksek faiz nerededir? Evet!

2 yorum:

  1. lan o imar bankasi zaten de. ben de bugun basimdan gecen bir olayi anlatayim. bilgisayari actim neyse guncellemeleri falan indirdi bu. iyi guzel falan. yukledi. lan dedim bir kapatip acayim temiz temiz kullanirim oh mis. gerci zaten guncellemeleri bitirince otomatik de kapaniyor ama olsun izledim boyle iste ekranda 5/9 guncelleniyor... diye. Bitti guzelce guncellemeler. Sonra kapatti alet kendisini beklendigi uzere. Sonra dedim ohh mis gibi oldu acayim bari. Baastim acma tusuna fandan boyle garip bir ses geldi. Daha once duymadigim bir devirde calismaya basladi. Neyse dedim ilk acilis duzelir. Velhasil duzeldi de. Acildi bilgisayar. Bir baktim baglanti yok. Kablosuz kullaniyorum. Sifreyi de hatirla demistim. Neysse bir sey oldu herhalde diye girdim tekrar sifreyi baglandim. Aaaa bir baktim ne kadar sifre hatirla dediysem hepsi gitmis ne gtalk, msn gibi uygulamalarin, ne kablosuzun ne de browserdan goruntuledigim sayfalarin sifrelerini hatirliyor. dedim acaba sifreler gozukmuyor da ilk hanelerini yazsam gelir mi hatirlar mi dedim. baktim hatirlama da yok. dimdizlak birakti. updatelerden biri sifreleri sildi diye dusunuyorum. ama onu da nasil yapacak. cok enteresan bir sey oldu. oyle paylasmak istedim. dun de ben kanguru eti yedim. kultur festivali var okulda iste 1 haftalik bir sey. dun aksam da international beer and roo tasting vardi. lan dedim beer varsa ben de olmaliyim. megersem roo dedigi de kanguruymus. guzel de yapmislar onu barbekude falan yedik ictik sonra sagolsun eve de biraktilar beni kitty ile abisi. oh dedim hayat arabasi olana guzel. evde de yapilir kanguru da iste barbekuyle falan ugrasmak lazim. bir de evde yapinca para vermek lazim festivalde bedava isudfhsiudhf.

    YanıtlaSil
  2. lan olum eğer hakkaten dediğin gibi bir şey olduysa, o güncellemelerde bi sakatlık olabilir ya. ama yok ben dalga geçiyorum, efendime söyleyeyim şaka yapıyorum, oyun oynadım seninle dersen de çok afedersin ama senin ağzını yerim ben.

    fan, devir mevir deyince bir hocamız aklıma geldi. onun da bilgisayarı açılırken fan iyi bir öttürmüştü bilmem hatırlar mısın. ne oldu ya diye korkmuştu o da. canım canım canım ya. alo fetva!

    YanıtlaSil