It's Time Travel

Kesinlikle izleyin olum bu filmi. Frequently Asked Questions About Time Travel. Yani şu an ne izlesem modunda bir insansanız bunu izleyin. Lütfen lan. Çok ısrar ediyorum. Valla beğenmezsen ben vericem parasını. Neyin parasını? 10 lirasına bahse girerim beğenirsiniz lan. Spoiler oldu mu ki bu 10 lira? Dur uyarı koyayım. asdhspfaısuhfapıosufhd nereye koyuyorum olan oldu. Şaka lan şaka, bildiğin normal bir diyalog ordan. Selam naber gibisinden. Neyse işte eğlenceli baya bu. Hadi izleyin. Öptüm.

4 yorum:

  1. haci ben bu filmi izlemedim. iouasdhfiuashdf. bunu da bu sekilde paylasmak istedim ya. izledim deyince cok siradan olacak falan fistik. gidince eve eger promil oranim izin verirse size iki yazi yazacagim. guzel gelismeler.

    YanıtlaSil
  2. bir de aslinda bu yorumu ana sayfadaki sadece bir yaziiyi yorumsuz birakmak icin de yaziyorum denebilir. onun da nedeni bellidir. auhaisudhaiusdh. tahmin ettiniz degil mi cakallar. bir de cok yakinda belki bir transfer gerceklesebilir, bloga taze kan katilabilir. detaylar bende sakli.

    YanıtlaSil
  3. time travel denince ise aklima gelen ilk sey the restaurant at the end of the universe oluyor nedense. ioasudhfiuasdhrf.

    YanıtlaSil
  4. müftü onu izlersin, orası önemli değil. önemli olan arkada şarkı söyleyen kız. galiba kızdı o. bence onunla tanışmalısın. erkekse de tanış, ortam onda gibi gözüküyor. hadi çok geç olmadan dön evine. singapurlu bekler.

    yorumsuz düşünceni de beğendim gerçekten. sen bir tanesin! :* dhsfsadpfjshdfaıufhs

    YanıtlaSil