Ellipse

Odamda çok fazla sivrisinek var ve ben onlara laflar hazırladım. Sinek ilacıyla konuştum, haberler iyi. Rahatladım, oh! Anlık bir yazıya başladım ve bu yazı uzun olacak gibi bir his var içimde. Ya da bir alttaki postun etkisi altındayım. O yüzden bazı kelimeleri bold ve renkli yaparak okunma oranını yukarılarda tutmayı planlıyorum her ihtimale karşı. Aralara resim falan koysam? Ne resmi koyacaksın birader, sivrisinek resmi mi?

Imogen Heap'in yeni albümü çıktı aldınız mı? Ben aldım. Şaka lan şaka. Albüm güzel. Sitesinden dinleyebiliyorsunuz. Sevdim bunu. Hatta bir de bonus albüm yapmış ablamız. O albümde de şarkıların enstrümantal versiyonlarını bulabiliyoruz. Çok şahane bu kız. Canım canım canım! Keşke herkes böyle bonus cd yapsa dedirtiyor adeta.

Uzun zamandır kahve içmiyordum ben. Yeniden başladım yumulmaya. Boaters diye bir kahve markası duymuşsunuzdur. Duymadıysanız, şu linkten bakın, görün, işitin. İşte bunların bir sürü kahve çeşidi var. Hepsinden almak istiyor insan. Çocuklar gibi şen oluyor onların bulunduğu reyonda. Hoplayıp zıplıyorsun. Bir de her yerde bulamıyorsunuz bu gençleri. En garantisi internetten sipariş. Ben henüz denemedim ama yoklukta gider diyorum. Yoklukta her türlü. Migros'ta var rahat olun siz.

Wipeout izlemeye başladım. ABC'de yayınlanan versiyonu. Programı sunan kız çok hoş. İyi bir insan o. Gülüyor falan. Seviyorum ben onu. Oğlak burcuymuş. Bunu araştırdım. Oğlak burcuysa tamam dedim. Daha da bir sevdim. Sadece ben sevmiyorum. Japon konsolosu da sarhoşken aşık oldu ama hatırlar mı bilmiyorum. Twitter'ı da var galiba kendisinin. Burcu Esmersoy'un var da onun niye olmasın ama de mi? Burcu Esmersoy demişken... Burcucuğum choq gsl chıkmıssın.

Yeni bir paragraf yaptım başka konuya atlayayım diye. Ancak tökezledim biraz. Halbuki ben bu yazı uzun olur sanmıştım. Böhü! Böhü lan böhü! Hay çok yaşa sen!

Ya hadi son paragrafı yapıp bir şey itiraf edeyim ben. Seviyorum lan ben sizi! Hepinizi işte! Kim varsa! İyi ki varsınız olum! İyi ki doğdunuz! İyi hissetmekten iyisi yok gençler. Aşk nehrinin aktığını hepimiz gördük. Aman diyeyim. Hoşçakalın.

---

Zach Braff

"First Day of Scrubs Season Nine starts tomorrow morning at 6:30 am. It is hard to be silly at that hour. But I know I can do it. xo z"

Manyak mısınız oğlum siz?

Ertesi gün editi: Burcu Esmersoy demişken... Twitter'ını açmış. Bugün işsiz güçsüz onu takip ettim her dakika.

3 yorum:

  1. cilcigim cok guzel cikmissin da kollar biraz patlican galiba. gerci her turlu GIDERIn VAR!

    zakcigim cok guzel bir laf etmissin de dilin biraz pabuc galiba. gerci her turlu GIDERIn VARmis!

    konsoloscugum cok guzel asik olmussun da beyinin biraz porsumus galiba. gerci hicbir turlu GIDERIn YOK!

    sivrisinekcigim cok guzel sokmussun da gozler biraz sasi galiba. GIDERIn var mi YOK mu bilemeyecegim! Buradan son zamanlarin en anti agnostik rock grubu duman'a da cok selam yolluyorum.

    sneylcigim canana cok guzel bir jest yapmissin ama canan biraz mal galiba. GIDERI icin (bkz: konsoloscugumun GIDERI)

    bir de gibraltar var ne alakaysa o.

    jameson gene yok odasinda. onemli toplantisi varmis da zartmis da zurtmus. neyse olacak olacak olacak o kadar. niyetimiz kimseyi. cevat kelle!

    lan dur cevat kelle adresi bossa googleda bir alayim ben onu ileride lazim olur. optum! bye!

    YanıtlaSil
  2. Sevdiğim kadın hakkında ileri geri konuşmaktan Japon Ceza Kanunu'nun 3. maddesinin 11. fıkrası gereğince 3 yıldan 11 güne kadar ağırlaştırılmış kırbaç cezasına çarptırıldınız. Bu ceza kapsamında ''nbh_'' adlı playboy bozuntusuna 3 metreden fazla yaklaşırsanız cezanız recm cezasına dönüştürülecek ve infazınız Terzialan Eyalet Hapishanesi koridorlarında gerçekleştirilecektir. Tüm kamuoyuna duyurur, gereğinin yapılmasını tüm içtenliğimle tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  3. Buradan 1 şişe şarap içince kafası iyi olan arkadaşlara seslenmek istiyorum: Yapmayın!

    Sevgili japon konsolosu'nun nbh_ ile ilgili kullandığı sıfattan ötürü kendisinin aldığı uyarı mailini hatırlatmak isterim.

    Lan uyarı maili attık, kendinize gelin olum!

    Denemecancığım cevat kelle adresi boş. Sana doğum gününde hediye etmek isterim tatlım.

    Nbh_'nin buraya hala yorum yazamadığından kıllanıyorum.

    YanıtlaSil