Bir Rüya

Dün gece bir rüya gördüm. İçinde sen. Beni terkedip gitmişsin, bırakıp gitmişsin. Hayırdır inşallah!

Şimdi RHCP konseri olmuş Türkiye'de. Ben de sahne önündeymişim. Tam John Frusciante'nin orada. Yani sahneyi karşımıza alırsak sağ taraftayım. Benden başka da kimse yok orada. Adam gitar çalıyo, şarkı aralarında muhabbet ediyoruz. Konser sonunda unutturma da sana penayı vereyim diyor. Lan diyorum şimdiden ver o zaman. Doğru dedin deyip veriyor. Sonra Anthony Kiedis havlu alıp gidiyor, bunlar vokalsiz devam ediyolar falan. Ben John'la geziyorum konser alanında. Konser alanı da neyse, festival alanı galiba. Ama kimse yok. Bu da böyle bir anım olsun dedim. Hadi ben FM oynicam şimdi.

Haa bir de Youtube'dan mı izlersiniz, torrentten mi indirirsiniz bilemem de, Happy Tree Friends izleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder