Macera Basliyor

3 saat sonra Sydney yollarinda olacagim. Gezecegim bakalim oralari ne var ne yok. Onumuzdeki haftabasinin ilk saatlerinde gezdigim gordugum yerleri uzun uzun sizinle paylasip blogumuzu bir gezi yazisiyla zenginlestirmis olacagim. Zengin demisken, lan ben burada zenginim herhalde ya. Yani buraya gore degil elbette. Turkiye’deki ben’e gore. Iki geceligine otele verdigim para 600 dolar soylemesi ayip. Gozumu kirpmadan. Bir saniye de dur lan ne yapiyosun sen demiyorum. Lakin otel de Hilton Sydney. Fotograf makinem olmadigi icin oda fotograflari koyamayacagim ya da bilmiyorum belki fotograf makinesi de alirim. Hazir almisken onu da alayim de mi? Dogru dediniz. Ahuhauahuha. Kaybedenler Takimi! Lerzan Abla’nizin cok selami var.

En cok da yalniz gitmek sacma. Pazar gunu donucem burada piknik var onda arkadaslar olacak ama ya haftasonu Sydney’de? Tek basima olacagim. Elbette zevkli olacak ama arkadaslarinla gezmek kadar zevk verir mi? Vermez diye dusunuyorum. Biriniz olaydiniz ya surada ibneler! Neyse onumuzdeki maclara bakicaz. Marble Bar! Bu mekani yazin akliniza. Bana da iyi eglenceler dileyin. Rodizio usulu servis yapan currascaolara gidecegim. Yemek ne demekmis goruruz. Auhauahuah.


bazen beni affetmeniz gerek. gercekten.

9 yorum:

  1. Dostum Sydney demişsin ama orası Avusturya. Fotoğraf makinenin olmadığını öğrendikten sonra arkadaşlarla aramızda para toplayıp sana bir fotoğraf makinesi aldık. Ancak sana nasıl ulaştıracağımızı bilemediğimizden bir girişimde bulunamadık. Green Griffin Inn otelinin resepsiyonuyla telefon konuşması yaparak süreci başlattık. Bu konularla blogumuzun avukatı ilgileniyor. Makinen en kısa sürede elinde olur dostum. +rep plx.

    En çok yalnız gidince zor oluyo. En az bir insan alsaydın yanına daha iyiydi. En çok yalnızlık zor. Pazar günkü piknikte ben de olacağım. Bunun da müjdesini buradan vereyim. Sana bir sürpriz yapayım dedim ama tutamadım işte. Hay dilimi... :)))))))))

    xXx Mucks.

    YanıtlaSil
  2. dilini eşşşşek arısı siksin ama diline değil kraliçe arının üstüne boşalsın...

    YanıtlaSil
  3. asıl anlamadığımsa cumartesi sabahı türkiye saatiyle 10da neden bizi aradığın.

    kontürüm yoktu bi şey yapamadım sonra :E

    öptüm bye!

    YanıtlaSil
  4. ben de mesaj attım lakin rapor gelmedi ve 7 kontörüm gitti. hayvanlıkta üzerine yok...
    sydney eyalet hapishanesi başhekimi bizim tanıdık bu arada, gitmişken uğrasaydın. adımı verseydin sana bi kıyak yaparlardı. hava soğuksa bi de kızak çekerlerdi altına şöyle 3-5geyikli. sonra ver elini osaka kız lisesi veya inamoto banguoğlu kız yurdu. sonrasını söylememe gerek yok sanırım. iyi günler. bu arada bu güzel blogda varolmamızı sağlayan sağın kankæm sneyl'e de saygılar. sikerler gardaş!

    P.S : Kafamın iyi olduğunu düşünenler yanılacaktır.

    YanıtlaSil
  5. bi saniye bi saniye... tahsin banguoğlu en güzel bi yurttur. lütfen arkadaşlar türk gencine yakışır yorumlar bırakalım...

    YanıtlaSil
  6. ya o değil de kafam iyiyken kız ayarlıyorum ben hep. o ne olacak?

    YanıtlaSil
  7. Kanka mesajini aldim. Rapor gelmemis olmasi seni uzmesin. Aksam aksam guldurdun beni mesajinla. Tesekkur ederim. Yurdal Inamoto Kiz Yurdu Muduru ve Hapishane Denetcisi Kamil Aussie'nin cok cok selami var.

    YanıtlaSil
  8. @sneyl

    kafan iyiyken kiz ayarlamamayi denemelisin dostum.

    YanıtlaSil
  9. @denemecan

    hassssiktir lan!

    ondan sonra yorum. sikerim lan!

    YanıtlaSil