Mühendis Aranıyor

Ameliyattan sonra düzenli hayata geçtiğim söyleniyor. Yalaaaaan! Yalaaan söylüyorsun! Yok lan hakikaten geçtim düzenli hayata. Sabahları 8 buçukta uyanıyorum. İlk zamanlar ilaç almak için uyanırdım. Alıştık artık. Turkmax kanalında 08:45'te Kuzenlerim başlıyor. Önce onu izliyorum. O bitince Ayrılsak da Beraberiz yine Turkmax ekranlarında. Sonra galiba Kanalturk'te Bugün Ne Pişirsem? diye bir program başlıyor. Sonra PC başına geçiyorum. Ellen Show, The Tonight Show With Conan O'brien, Late Night With Jimmy Fallon falon filon derken zaman geçiyor.

Dün de dikişleri aldırmaya gittim işte. Gıdıklanır gibi oldum. Gülüyorum öyle olunca da. Gülünce de kızdılar bana. İki dakika rahat dur da dikişleri alalım diye. Zaten tanınmışım orada. Bir ünlü olmuşum. Sen 738de yattıydın diyor herkes. Neyse ki bu kez damar yolum kapalıydı da sekreteri, hemşireleri falan kesebildim. Damar yolu açık olunca olmuyo bu iş. Haberiniz olsun.

Burger King'e aşerdim ben bir de. Tatlıya da acayip aşermiştim o geçti. Yedim tatlıları. Bugün de Burger King olayını hallederiz. Evet ukalayım var mı? Az önce msn listesine baktım da o yüzden. Anlayan anladı. Kegri! Kellogs. Dell. Sell. Neill. Fiil. Bilmukabele. Makalele.

O değil de, şimdi bu ameliyat izi kalacak. Ben en çok ona üzülüyorum. Bir yandan da çaresine bakayım diyorum. Dövme yaptırırım olmadı. 3 dövmesi için yer sıkıntısı da kalmaz böylece.

Bir de uzun zamandır müzik dinlemiyorum lan ben. Hakikaten müzik ruhun gıdasıymış yani. Onu anladım.

Tam anlamıyla iyileşip dexterity kazandıktan sonra, yüzmeye yazılıcam. Çok pis yazılcam olum. Acayip hoşlanıyorum. O yüzden bazılarının haberi olmadan yazılmam lazım. Yoksa ondan hoşlanırlar. Aman diyeyim. Takipteyim!

Bu yazıda kendinden bir şey bulamayan varsa; yamamoto!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder