Bulus Yaptim

[engineering]Beyler recovery yi direkt etkileyen liberation, dolayisiyla particle size range olaylarina yeni makina gelistirme islemlerine girebilirim, belli degil henuz. Sali belli olacak. Iciniz rahat olsun. Acin onunuzu. Novel process lan! Neyse, adam super bir adam.[/engineering]

Kegri. Anladiniz siz. Bir de duzgun soyleyebilenler var onlar da Cari diyor. Ilk harfin altinda cizgi var ama yapamadim. O harften kopyalamak da zor geldi. Canan bu yaziya yorum yaparsan seni parcalayarak oldururum, bilmis ol.

Ev buldum. Singapurlu bir kiz arkadasin yaninda. Okula 15 dakika yuruyus mesafesinde. Sali gunu tasinicam. Onun disinda bir seyler oldukca gene haberleri veririm.

Tam bitirirken aklima ne geldi. Olum pizza yok lan adam gibi. Vallaha yenecek pizza yok. Bugun artik Capadoccia adli bir yerde sansimi pide uzerinde denicem. O da yenmezse, artik kettleda makarna olaylarina girerim. Eve cikinca ise gelsin yemek gitsin tatli. O degil de it gibi kahvalti ediyorum hergun. Saat 10 bak gene aciktim. Nasil bir midedir bendeki anlamiyorum arkadas. OK. Bye. Elma, biskuvi falan getirmek lazim.

Caninizi kirayim ya. Olum yapacak is yok. Oturuyorum oyle. Ne yapayim madem yazayim. Neyse ki bugun cuma da haftasonu odada otururum. asdiufghasoidufgasioduf. Yok lan Newcastle'a gidicem. Iki durak trenle. Ulan ulasim cok pahali ya. Iki durak git gel bilet 6.80*1.22~9 tl. Bir de gidis donus almanla tek gidis alman arasinda fark yok. Gidis donus alayim kara geceyim dedim. Ulan zaten tek gidis 3.40. Nasil kara gectim anlamadim. Cakallar ya. Aile boyu pizza 19 dolar. Ben bir tanesiyle doyuyorum. Varin gerisini siz dusunun. Normal insan olarak 3 kisi falan yer. Boyutlarda sorun yok. Kiymalari cok agir kokuyor resmen yiyemedim kiyma parcalarini. Dana olmayabilir ya da yagi bir degisik bilemedim. Domuza onyargili yaklasmiyorum. Domuz eti de yerim sorun degil de, o ne koku be abicim. Umarim o kiyma domuz kiymasi degildi. Bacon kokmaz umarim diye dusunuyorum. Lan bu heriflerin isitma sistemi diye bir olayi yok. Elektrik sobasiyla isinmaya calisiyor deliler. Manyak misiniz? Sabah dustan cikinca kicim donuyor. Sonra giyinince geciyor. Yollarda falan tisort sort rahat yurursun gunduz. Gunes varken hava sicak. Ama gece it gibi soguyor. Nasil soguyor anlamadim. Isi transferi denen bir sey var. Bunun icin bir zaman gecmesi gerekiyor. Hayir simdi bir ornek vericem misal ucak gidiyor 11000 metre irtifada, hava sicakligi -50, -55 derece oluyor ama icerisi mis. Yap ayni materyalden evleri de. Ha dersin ki cok pahali ev mi yapilir ondan. Lan it madem isi yalitimini yap. Aman bana ne ya! Buranin bilgisayarlari Dell. Deli gibi calisiyor itler de uzerlerinde xp var iste. Yeni bilgisayar istemisler bana, gelmedi daha. Bunla idare ediyoruz. Hintli varmis bunda benden once. Canini yedigim hor kullanmis biraz. Mail hesabim da gelmedi henuz. Gelse ya biran once. Kutuphane kartimi cikarttim. Staff yaziyor lan uzerinde. Staff olum boru mu? Ilk defa ogrenci yazmayan okulla alakali bir seye sahibim. Gerci o da subata kadar. Subatta gene ogrenci. Personeli sevmistim lan ben. Bakacaz!

Jennifer 50 yasinda falan herhalde. Auhasiduhasiouhaf. Virginia Woolf ablamiza cok saygilar. Katherine Neville!

Lan gaza geldim Dubai'den ucuz kitap aldim havaalanindan. Onu da okumadim ya. Ucuz kitap gorunce dayanamiyorum. B.Sc. in Mining Engineering with major in mineral processing. Bunlari bilin. M.Ph., Ph.D. bunlari da bilin. Alisin bu jargona. M.Sc. degil de M.Ph. neden derseniz research masterlari M.Ph. veriyormus. Holy fucking shit! Lan o degilde sikik trenler cok pahali ya. Iligim kemigim kuruyacak onlara para vermekten. Neyse ki yakin muhite tasiniyorum. Muhit. Vay amina koyim yabanci ulkede Turkce'm gelisti. Muhit ne ya! Sanki bana 189 yasindayim. Hangisi kesme isareti olum bunlardan? Bu mu ` yoksa bu mu ' ? Sunu dahi bilemedim ya. " bu ne o zaman? Gereksiz secenekler koymuslar klavyeye aiusdhaisudh.

Hepinizin yanaklarini yaliyorum. Ohhhs tuzlu tuzlu. Aykut iyi terlemissin ha. Hadi bakalim. Of yeter yayinliyom ya. Baskasindan devam ederim.

4 yorum:

  1. Ilk yorumun ben olayim istedim. Haushdaiusdhaiusdh. Espri anlayisima sokayim ya.

    YanıtlaSil
  2. olum bak, dikişleri aldırdık aldırmasına. amma velakin gülerken hala acıyomuş onu farkettim. yayınlaman iyi olmuş çünkü baskıya yetişmeyecekti bu haftaki yazın. işimde yok gücümde (-de'ler bitişikmiş) hey yavrum hey ya. ne anılar vardı. boys anılar vardı bi.

    yazı uzun olunca yukarı çıkıp bakmam gerekti. çıkmışken de bi sıcak çikolata yapayım dedim. singapurlu kıza da sevgiler. ama gerçi aykuttan hoşlanmıştır o şimdiye. şimdilerde havalar soğuk tabii orda bir köy var uzakta yaşamak nasıl bir duygu acaba newcastle ve hamilton deyince aklımıza ne geliyor gidiyor tren raydan çıkarsa fena olur olmaz deme olur olmaz deme olur olmaz .....

    YanıtlaSil
  3. aman dieyim mutlu oldum ben de. walla çok sevindim. hşşş ileride yengen olur!

    YanıtlaSil
  4. Dün Yeni Zelanda'daydım lan. ''3. Dünya Ağırsiklet Haka Dansı Yarışması'' kapsamında jüri üyeliği yaptım işte. Kusura bakma seni arayamadım işten vakit bulamayınca. Yakınsın sonuçta, görüşürdük ama kısmet olmadı. 1-2 saat boş zamanım oldu, onda da Auckland Ülkü Ocakları Başkanı'yla bir hasret giderdim. Kalan yarım saatte de Wellington Eyalet Hapishanesi'ndeki kader mahkumlarına moral ziyaretinde bulundum. Umarım kızmazsın Çağrı. Bir dahaki gelişimde söz aricam seni. İyi günler...

    YanıtlaSil