Melekler Korusun Dizi Müziği

İnsanın hayattan bezdiği an olur bazen. Bazen de; "oha lan hayat süper, şunu yapıcam, bunu yapıcam. Şuna başlıyım ben." tarzı bir an olur. İşte o ana ne denir lan? Bulamadım ben. Düşün, taşın, nakliyat, bakliyat bulamadım. Üzüldüm açıkçası biraz. Bu durumu kelimelerle ifade edemiyor muyuz acaba biz? Eğer o kelimeyi bilen varsa lütfen söylesin. Merak ne güzel şey, güzel şey merak!

Bak şimdi 3G'ye de sinirlendim. Aşağı odamda 3G kapsama alanı dışındayım, yukarıda balkona çıkınca kapsama alanı içindeyim. Hay ben senin kapsama alanına. Kullanacağımdan da değil ha. Telefonun ekranı sapıtacak, ondan korkuyorum. Bir 3G oluyor, bir E oluyor. Hayır o "E" hangi akla hizmet eder onu da bilmiyorum. Enternet mi olum o? Evet.

Hard To Be A God diye bir oyun indirdim. Güzele benziyor. At falan biniyorsun. Yalnız çok koşuyor atlar. Atın üzerinde savaşmak zor oluyor. Ya da daha Level 1 olduğumdan öyle. Bilemedim. Ormanda kurtlar tecavüz ediyor sonra atıma. Bir de atın dinlenince kendi kendine iyileşmesi güzel bir şey. Zaman her şeyin ilacıymış demek ki.

Funny People adlı güzide filmin blu-ray'inin çıkmasını bekliyorum. Hayır daha DVD-Rip tarzı şeyleri de çıkmadı. Bir kısım release tarihlerine şuradan bakabilirsiniz. Bu da böyle bir güzelliğim olsun sizlere. Yalnız ben artık sizlere blu-ray indirmenizi tavsiye ederim eğer sınırsız internet kullanıcısıysanız. Yani izledin mi adam gibi izle filmini. Ha yerin mi yok bilgisayarda? Eyvallah derim. Ya da izle sil ulan derim. Orası sizi ilgilendirmez.

Son olarak, sevgili japon konsolosu ve beni (sneyl) 5'te 5 adlı yarışma programına dahil etmeyen çalışanlara selamlarımı, saygılarımı iletirim. Vazgeçtik mi sanıyorsunuz? Yanılıyorsunuz lan! Çok yanılıyorsunuz!

P.S. : Zaten sızmışım ben bugün. İyi ki aramadılar. Uykulu uykulu yarışmaya katılmak olmazdı.
P.S.2 : Yazılarda renk kullandım, eğlenceli oluyor da ondan. Sormayın bu ne lan her yerde renk diye.
P.S.3 : 5 soruyu bilene PS 3 veriyolar. Nası espri? (Ya kaç vereceklerdi?)

İyi günler.

9 yorum:

  1. lan bence o "epiphany" olmadı gibiyse "heyday"..

    YanıtlaSil
  2. olabilir ya. ama tam olarak o hissi vermedi bunlar sanki. verir gibi yapıp vermedi bana. gösterdi vermedi. heyday olsun seni mi kırcaz ali kırca!?

    YanıtlaSil
  3. 4 yıl boyunca biri bana "olabilir ya ama..." desin diye mi okudum ya lan ben?

    YanıtlaSil
  4. peki, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. aslinda tam olarak oyle dememis. tam olarak dedigi, "olabilir ya. ama...". Lakin bunu soyleyerek bir hata da yapmamis degil. yine de alintilarken tam olarak ne dedigini alintilarsak daha saglikli olur. ogrenin ulan! hepinize cok selam. aiusdhioasudh. buradan turkiye'deki aileme selam yolluyorum. auhsdiaushdiuashd. hep bunu yapmak istemistim lan. bugune kismetmis.

    YanıtlaSil
  6. Edge oluyor o E yavrukus. asuhdauh. Sanki biz bilmiyoruz. Krali gelse alamazlar seni krali gelse sevgiliiiim. Aynali tahir derler bana, mertligin pesindeyim.

    YanıtlaSil
  7. Allah Olmak Zor isimli oyunu Milky Way'de oynatiyorlar cocuklara. Boyle iste Hugo gibi 2-4-6-8 ve 5 tuslari dahil oyuna. Bir maddeyle etkilesime girmek icin 5 e, yonu kontrol etmek icin de geri kalan tuslara basiyorsunuz. Kadranli telefondan arayan bir cocuk vardi gecen garibim. Oynayamadi gitti haklari hemen. Ekranda "Allah olmak zor! Ya ne sandin?" yazinca da basti kufuru. Tabii canli yayin, sunucu da sok oldu. Kucuk beyaz kelebekler ilahi korosu, sordum sari cicege isimli videosuyla ekranlara getirildi reji tarafindan. Buradan yonetmeni video secimi ve hizli tepkisi icin kutluyorum. Tabii kimseye oyun sonu gosterilmiyor cunku o zaman sirk olur. Sirk cok kotu bir sey. Sirk kosmayi hic sevmeyiz. Annem sirk kosarsan dilini kopartirim seni dedi. Babam eve gelince yemek yedik. Sonra yattim. Sonra kalktim. Sonra armaganlar bize geldi. Yok lan hediyeler degil. Armaganlar baska arkadaslarim. hediyelerle armaganlar cok iyi anlasamiyorlar o yuzden onlarla ayri ayri gorusuyoruz. Sonra babam isten gelince hem bana hem de armagana bir armagan getirdini acikladi. Gokkusagi cok guzel. Ne mutlu turkum diyene. Andimiz, Turkum. Dogruyum. Caliskanim. Ilkem, .... Sirke gittim ben. Yok lan kosulan sirk degil. Kosan cocuklari palyacolar oyun parkina goturuyor. O zaman kosan atlari ve surunen yilanlari goremiyorsun. Trapezci bir aile var. 100 nesildir bu isin icindelermis. Helal olsun. Ruslar. Kizlari elena 23 yasinda. Tam agzima layik. Ohhs. Ok kactim ben desem simdi kim bilir nereye gittigimi dusuneceksiniz. auhauhauhau. ulan ilahi ben ya. madem yorum yaziyorum kisa keseyim. heyday argoda kivama gelmek demekmis. auhauhau. adamin ana dili. ondan iyi mi bilicez. auhauah. lan yalniz kivama gelmek diye cevirmek icin ben de kastim durdum ha. simdi anlatiyo iste bir sey icin kendini hazir hissetmek ama argo diyo. lan dedim nasil dicez ki bunu. sonra gittim tureng e baktim kivam yazmis. hah dedim kivama gelmek. oyle yani bebeler. catal karam cingenem.

    YanıtlaSil
  8. melekler korusun dizi muzigi cok guzel bir sey.

    cakal sneyl e saygilar :D

    YanıtlaSil
  9. duygularınıza tercüman olunur.
    "hayal"

    YanıtlaSil