Burcu Esmersoy Twitter Sayfası

Yine bir çakal başlıkla karşınızdayım. Ta-Raaaaa! Tara Reid! Ohh Tara Reid demişken... Bak yine konudan sapma noktasına geldim. Neyse Tara Reid hakkında konuşmayayım. Çocukluk aşkımdır kendisi.

Ne diyorduk? Çakal başlık! Burcu Esmersoy'un Twitter sayfası. Bari verelim de tam olsun.
İşte bu;
http://twitter.com/burcues

Gerçekten kendisidir. Yalnız şu aralar koruma koymuş sayfasına. Bunu aşabilmek için, kendisinin follower'ı olmak zorundasınız falan filan. Maksat başlık alakasız olmasın.

Bugün uyandığımda zihnimde bir şarkı dolanıyordu. Şişik olmalı læstiğin havası diyordu. Yatağımı topluyordum, hep aynı şeyi söylüyordu. Kahvaltımı yaparken de. Keşke bir læstiğim olsaydı da havasını şişirseydim.

Joshua Radin ve Cary Brothers dinlemenizi tavsiye ederim bir de.

Edit: Ya şimdi bu adamları dinleyin dedim de, bir anda yüklenmeyin yani. Mesela Winter ve Ride ile başlayabilirsiniz.

3 yorum:

  1. ulan 3 gundur bekliyorum bakalim su yaziya ben yazmadan biri yorum yazicak mi diye ama nafile. hayir analytics e bakiyorum gunluk ziyaretci sayisini x gosteriyor e diyorum nasil bir kisi bile yorum yapmiyor. hepinizin ip lerini takip ediyorum olum, hepinizin :D hele ki ucra yerlerden girenler var onlarin da kim oldugunu biliyorum. bundan sonraki unlumuz lerzan mutlu olucak. ben de lerzan mutlu ile ilgili bir yazi yazmayi planliyorum. insallah twitter sayfasi vardir lerzan mutlu'nun. yoksa da ne yapalim artik cesitli paylasimlarda bulunucaz.

    YanıtlaSil
  2. hayır senden ve benden başka yazar arkadaşlarımız da var. okuyucuyu geçtim bak. zaten okuyan yorum yapmıyor ki. en son 1 sene önce bi yakardım yorum yapın lan diye. o zaman bi patlama olmuştu. senden benden başka yorum yapan yok. diğer yazarlar ne iş yapar belli değil. bir hanımefendi sadece kendi bloguna yazıyor. ayıp lan! vallahi onu buraya taşicam böyle giderse. ne demek istediğimi zaman içinde çok daha iyi anlicaksınız.
    lerzan mutlu hakkında pratik bilgiler edinmek isterim. gerçekten faydalı olacaktır. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. http://twitter.com/lerzanmu ya tutarsa? oasıfdjaposıdfpasoıdjf

    YanıtlaSil