Ne Diyosun Ulan Sen!

17 Temmuz 2009

Bir anda çalan telefon sesiyle irkildim. Saat 4pm idi. Keşke 3 olsaydı. O zaman bu kadar irkilmezdim.


Böyle bir yazı yazacaktım işte ben. Rock'n Coke anlatacaktım. Bu saatten sonra Rock'n Coke mu kaldı. Fatboy Slim bile geldi geçti. Nereye anlatıyosun Rock'n Coke! Ondan sonra ameliyat olduk zaten. Türlü türlü işler. Hayattan soğudum. Fosforlu iplerle dikmişler zaten karnımı. Geceleri parlıyor. Gece lambası da olduk şu hayatımızda.

Ondan sonra sneyl ortalarda yok. Herhalde olmaz. Sanki keyfimizden ortada olmuyoruz. Sonra atarsın mesajı, boğazda rakı da bir başka oluyormuş ha diye! Ben Dubai'deyim diye ararsın. İyi ki 3G telefonun oldu. Öyle olunca bize giriyo kontörler. 3 gün daha dayan Skype yapalım. Arkadan geçen çarşaflı adamları mı izleyeyim yoksa Avustralyalı balıkçıları mı?

Neyse şimdilik diyeceklerim bunlar. Yarın da dikişleri aldırmaya gidiyorum hayırlısıyla. Onları da nasıl çıkartacaklarsa ya. Aklım almıyor. Paket bağlar gibi düğüm atmışlar. İyi günler.

2 yorum:

  1. Hausdhaiousdhyaoisudh. Yorumsuz yazi kalmasin olum. Yorum yazilacak lan bundan sonra her yaziya. Dlacam size o olacak ha. Su adama bir gecmis olsun birader, gelelim mi biz de dikisleri aldirmaya dememissiniz. Oldu da bitti bile. Adam da ameliyattan sonra duzenli hayata gecti. It ya. Yakalayamadim bir msnde.

    YanıtlaSil
  2. vallaha tebrik ederim, başımın tatlı belası. yorum bekledim ben ne yalan söyleyeyim. küfür etmedik diye mi oluyo bunlar anlamıyorum ki. pek sevgili anıl da gelmiş, ne telefonu almış çağrı diyor. yazsana buraya. yazamıyosun de mi. tongaya düşmüyosun. tokamı düşürdüm gören var mı? 0.5 ucu olan var mı? yok be kardeş 0.7 var. tamam zaten ben de 0.7 istiyorum. bunu da yaptık ya lisede, ben daha ne diyeyim.

    YanıtlaSil