10000'i devirdik!

Onbin ziyaretciyi gecmisiz diyor counter ama 10000 unique ziyaretci degil onu da aklinizdan cikarmayin.


bir seyler bir seyler bir seyler


Klise bir analytics yazisi yazmak istemedim. Ne yalan soyleyeyim cok eglenceli keywordler vardi falan ama gerek yok. aiushdoaishd. Tek bahsetmek istedigim ayda yaklasik 700 civari hit aldigimiz ki bu da unique degil. yani diyor ki, 5 yazariz surada 30 gunde, 150 yazar*gun yapar. Bir yazar bloga gunde maksimum 5 kere giriyor diyor. Bu da su demek, bloga girmediginiz gunler oluyor lan!!!!!! Disaridan gelen ziyaretci sayisi belli. Onu simdi burada yazmak istemiyorum. 700 hitten disaridan gelen tahmini ortalama ziyaretci sayisini dustugumuzde geriye bizim hitler kaliyor. Ben ve sneyl'in network location'i kesin olarak biliniyor. Bu iki networkden gelen hit sayisi da belli. Geriye ne kaliyor biliyor musunuz? 3 yazar bloga bazi gunler hic girmiyor kaliyor! Mesela bir ornek vereyim;

6. dol gaziantep-vae adsl dynamic 35 2.34 00:04:36 31.43% 60.00% kizim sana soyluyorum gelinim sen anla! bu sayilarin aciklamalari bende kalsin.

Optum hepinizi cok. Keep up the good work.

6 yorum:

  1. vallahi devirdik yaa. geçenlerde baktım. yani yazıyı okuduktan sonra. gaziantep adsl i görünce bi güldüm. ahfpasıudhfpasıudfhas.
    bloga giriş yollarındaki espriler biraz azalmış sadece. ona üzüldüm. bir de uygunsuz içerik olarak aratılmamız da hoşuma gitti. gerçi 1 kişi aramış da olsun. o da benim lan. ahuahshda

    bir 10000 ziyaretçiden sonra ağda reklamı alcaz.

    YanıtlaSil
  2. ama bazen hatalar oluştugunu da gözardı edemeyiz bilogumuzda.. mesela beni eskişehir den algıladı.. böyle şey olmaz. biran ben şüpheye düştüm kendimden lan neredeyim ben die.. aman dieyim.. kulisler de olmasın bu arada..

    YanıtlaSil
  3. ne biçim yorum bunlar yaaa...

    YanıtlaSil
  4. neyi devirdiysek devirdik lan, adam olun ilk etapta.

    bu nası yorum kankaaa? lkajdkalsdkasparskambala

    YanıtlaSil
  5. agda reklami almak icin olum bunlarin hepsi. karinca yumurtasi yagi mi ne onun satisini yapan bir site reklam verecek aıosudhfapohdsf. lan bunu da buraya yazdim yakinda keywordsde goruruz "karinca yumurtasi yagi" ıaudshfpoıuashdfpoıashdf.

    YanıtlaSil
  6. kankaaaaaaaa.. bunlar nasıl işler yaaaa..

    karınca yumurtası yağı.. bi de türkçe yazıyım her ihtimale karşı.

    ağda ağda ağda reklam reklam.

    YanıtlaSil