Pumice

Düştüm ben yaaa. Bildiğin düştüm. Yürürken düştüm. Olacak iş mi? Hala ağrıyo bacağım. Japon konsolosu da vardı yanımda. Sendelesem tutacakmış da, bir anda düştüğüm için müdahale edememiş. Hadi ordan yaa! Şşş.. Şaka şaka.. Tutardı o. Negatif enerji bileziğine söverim ama senin. Kız gibi incikli boncuklu bilezik takıyosun ya koskoca adam! Kavga çıkardın. Yetmedi, Cepa'da yürüyen merdivenlerdeki adamı tökezlettin. Sonra beni düşürdün. Olmuyor böyle kanka! Daha yeşillikli kebap yicez. Ondan önce bi iskender yememiz lazım ama. Bira da var. İşler çokmuş haaa..

Yazıyı da uzun tutmayayım. Gerçi benim yazılarımı her türlü okursun sen kanhaaaaaa... Hep latife yapıyorum sana. Kızma bana. Yaşamayı seviyoruz sonuçta. Sen yine de o bileziği çıkar bileğinden. Bilezik olum o.

PS: Yarın mor sweatshirtümü giycem. Bileziği verirsin de mi? hihihihihihih....

6 yorum:

  1. demekki hurafe deilmiş lan enerji olayı. sendeki negatif enerjiyi uzaklaştırıyo, o sırada yanlıslıkla yanındaki insanlara veriyo. çok talihsiz olaylar yaşadık bugün. o yüzden bilekliği toprağa gömdüm.3 gün 3 saat 3 japon yeni toprakta kalcak. sonra alır veririm sana. yarın olmaz ama işte.

    YanıtlaSil
  2. :(((((((((((((((((((((((((((((((((((( yhaaaaa efet ööLe güLmüstüm ama beeeeen

    YanıtlaSil
  3. "Sendelesem tutacakmış da, bir anda düştüğüm için müdahale edememiş."

    ya olum su aciklamayi en az 15-20 kere okudum. her seferinde gulunmezki ama. valla benim yaptigim da cok ayip. buradan bu aciklamanin sahibi ismail jk ya da selamlarimi yollarim.

    YanıtlaSil
  4. bunun yeri burası değil dostum diyeceksiniz ama ne yapalım az önce bir üstteki posta yorum yazdık. buraya kaldı bu da.

    olum resmen twitterdan mesajlaşıyoruz hissi veriyoruz ya birbirimize. çoh da iyi oluyür çoh da güzel oluyür valla :D

    nbh_ uyuyo. birazdan uyandırcam. maç izleyip vodka bira takılcaz. yemek de yeriz. işte rakı olsaydı rakı sofrası yapardık da. kısmet artık. maçları neden izleyeceksiniz lan dersen tivitırda var o da :D

    ne güzel demiş ezele kay.

    YanıtlaSil
  5. bu son yorumdaki bi hususla ilgili utanması gereken biri var.

    YanıtlaSil
  6. ulan adam resmen uykucu oldu ya! uyandir olum uyumasin. yarin yolda uyusun dicem ama otobusle gitmicekmis cakal. neyse hadi zaten kalkmistir artik. bosa heyecan yapiyorum ya!

    YanıtlaSil