Olum Ne Kadar Abazansınız Siz Ya!

Az önce ekşi'de bir kız deviantart sayfasını verdi tamam mı? Kız diyorum, çünkü sayfayı ziyaret ettiğimizde anlaşılıyor fotoğraflardan. İyi, güzel. Gezdik, baktık. Fakat ben bekledim. Bir çakallık gelecek biliyorum. Kız gayet hoş çünkü. Sözlükte bekledim, bakalım kızın nicki altına entry girilir mi diye. Yok gelmedi bir şey. Fakat sonra ne oldu? Hopppaaaa.

~ekşiden selamlar bağyan :)
~tatlı model

Lan valla bravo size ha! shfpsaasdpofıuashfpoıuas akşam akşam güldürdünüz. Yine karnıma ağrılar girdi bak. fhsadfkjsadhflkasjdh. Buradan denemecan'a selam ederim. Ah sen de olsaydın burada. Ne gülerdik, ne gülerdik! Ara ara güler, ara ara hüzünlenirdik.

ekşiden selamlar bağyan! ashdpfoausdhfpsaıughas.

6 yorum:

  1. asiudhaiushdauhsd. bu yazdiklarinla ilgili degil ama gene de yazayim. eb'nin kendine has bir espri anlayisi var tamam bunu kabul ediyorum. oldukca da iyi donuyor muhabbet. cogu zeki insanin zekice yorumlari. guluyorum acip okuyunca yorumlarini falan. negzel. hep yazsinlar gulecek yer olsun. fakat o gizli abazanlik yok mu, orada da belli ediyor kendini. yani koyulan fotograflarin bakilma sayilari bile belli ediyor cogu zaman gercegi. neyse ya bana mi kaldi. bu durumu benimsiyorum.

    YanıtlaSil
  2. ise gec geldim bir de ben bugun. uyuyakalmisim iasudhiugasdiugfdf. neyse geldigim gibi hemen 2 dolarin var mi dedi bob ustat. dedim var hayrola. melbourne cup var bugun oggggluuuam dedi. bahis yapicaz dedi. verdim 2 dolari. dedim transfer card da falan sorun olursa gelin ben hallederim o isleri. tamam kanka pm yollarim ozel bir durum olursa dedi. jennifer da cocuk gibi onun arkasindan kosuyor aiushdaisudh. mutlu yani insanlar. suradan bir parayi kaldirsak da biz de mutlu olsak. aiosudhrfiuashdifuh. neyse zaten gec geldim azicik is yapayim. lan o degil deney de yapamiyoruz butun hsc ler alinmis. ben de ibnelik olsun diye rezerve ettim 1 haftaligina. kimse alamayacak benden baska. asdahsiuahsd. rahat rahat yaparim isimi. misss. huutneni.

    YanıtlaSil
  3. Dostum senden 2 dolar benden 2 dolar, bu Bob işini biliyo haaaa. transfercard olayını hala halledemedim ben. bi pm atarsan sevinirim.

    ares aradı beni de işte bugün. kalk saat kaç oldu hala uyuyosun diyo. sana mı soracam lan kaçta uyanacağımı, kaçta uyuyacağımı dedim. o zaman bir dahaki sefere deyince başımdan aşağı kaynar sular indi. sen mi karar veriyosun ona dedim. neyse o zaman bi dahaki sefere de sen karar verirsin dedi. püüüü verdim 2 doları bastım sergen yalçının atına. 1e 350 veriyosa dedim 2ye 900 verir herhalde.

    YanıtlaSil
  4. ulan kazanamadik zaten ya. bana denk gelen at essekmis megersem. gitti 2 dolar aoiudfhaoisudfhoaiusdfh.

    YanıtlaSil
  5. oha göbeğinin açıklığını bırak, baya bi açık kız. zaten niye verdi anlayamadım. hep kendisi model. yakında kızın adresi gelebilir. ama sadece yorum yazana linkler görünecek. üye olmak ise çok kolay. sadece 5 saniyenizi ayırarak üye olabilirsiniz. ulan onca fake forum accountum var, birine bile 5saniyede üye olamadım be!

    YanıtlaSil
  6. tskler dstum +rep

    aduifhpaiosdufhpaiusdhfpoaiusdfh

    YanıtlaSil