Halloween Hoot

Kahvemi yaptım. Odam sıcak. Dışarısı buz gibi lapa lapa kar yok. Sadece soğuk. İyi soğuk yaptı bu sene. 3 ya da 4 gündür evden çıkmıyorum. Dur bakayım. Evet 3 günmüş. Zaten düşündüğüm kabahat. Ya kaç gün olacaktı? Kaç gündür yazmıyorum ama yine de aynıyım. Hayal kırıklığına uğradınız değil mi? Aaa sneyl yazmış, hadi bir okuyalım dediniz. Ohoo aynıymış bu herif hala dediniz. Bok aynıyım! Bırak yaaa, kapat kapat kapat!

Merve Sevi'nin de dediği gibi, geçen seneki sneyl değilim artık. Aslında bunun tam tersi olduğumu söylemek için geldim buraya. Şu an tam olarak geçen seneki sneyl'im. Evden çıkmadığım 3 gün içerisinde yani. Neden? FM çıktı çünkü. Ben de tam anlamıyla 3 gün önce oynamaya başladım. Size bir şey söyleyeyim. Ben bu oyun için sevgilimden ayrıldım bir keresinde. Çok ciddiyim. "Amaaan ayrılcam, nasıl olsa FM de çıktı" deyip ayrılmışımdır.

İş yaparken dinlemesi çok güzel olan bir şarkı vardı hani. Islands - Don't Call Me Whitney, Bobby. Hah! İşte onu iş yapmazken de dinlemesi çok güzelmiş aslında. Bir daha hatırlayalım.



Çarşamba günü çok pis içme düşüncem var. Tek başıma gidiyorum. İsteyen olursa gelebilir. Ancak ben biraz kafayı bulayım. Bulayım ki siz benim nerede olduğumu bulamayın. Geçtiğimiz Cuma gecesi 5 birayı zor içmiş biri olarak, tek başıma oturduğumda ne kadar içerim bakalım. Geçtiğimiz Cuma demişken, işte Halloween vardı. Kostüm falan filan eğlendik. Maske oldum ben. Gayet ciddi ciddi takımımı da hazırlattım. Yüzümü de yeşile boyadım. Maylo oldu japon konsolosu da. Gecenin ilerleyen saatlerinde yüzümün yarısını, yani yeşil boyayı sildim. Maylo da yüzünün yarısını yeşile boyadı. Maske kırıldı hesabı. Çizgi filmi bilenler için söylüyorum, stanley ipkiss'in oturduğu apartmana bakan kalede işler karıştı.

Önümüzdeki haftasonu müzikale gideceğim. Yanıma birini bulmam lazım. Joker olarak kullandığım birisini götürmek istemiyorum bu kez. ashspfdıaufhpıgudf. Ne bileyim belki nbh_'yi, belki japon konsolosu'nu alırım, belki de ikisini birden alırım yanıma. Sonrasında da içecez gardaşşşlaaaar dersem gelirler herhalde.

Kahve bitti. Oda hala sıcak. Dışarısı hala soğuk. Kar yok.

6 yorum:

  1. Oncelikle muthis baslik secimin icin seni kutlarim kadim dostum. Malum gunumuzde kimse attigini vuramiyor. Sen vurmakla kalmamis, icini doldurup duvara asmissin. Aslinda hayvan hayati da degerli yani yemek, barinak falan temel ihtiyaclarimiz arasinda olmasaydi hic hayvan avlamayalim derdim ama ne yazik ki daha henuz o teknolojiye ulasabildigimizi soyleyemeyecegim. Neyse, zevk icin yapilan avciliga bir noktada dur dememiz gerekiyor. O konuyu kapatalim. Gectigimiz cumartesi degil miydi lan cadilar bayrami. Siz herhalde gunleri sasirdiniz. Konsolos'un o tipsiz suratina da hic yakismaz haaaa boya. Napiyon ganhaaaaaaaa? Arkandan konusmak gibi olmasin cok severim seni. Joker esprisi ha keza baslik kadar derinden gelmese de gene de iyi diyorum ben. Espri espridir lan ne de olsa. Icecez gardas dersen gelirler. Beni durumdan haberdar edin.

    YanıtlaSil
  2. ulan bir degisiklik var diyodum megerse klima kapaliymis pisiyoruz sicaktan. simdi acildi da kapali oldugunu farkettim. ibrat olayini anlamadim ben bir de lan. orada neye laf sokuluyor. onu bir sey yaparsan memnun olurum. bir seyler kacirmisim gibi hissettim.

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle teşekkür ederim. Malum günümüzde kimse düşündüğünü yazamıyor. Benim gibi güçlü bir kalemin burada olması çok iyi. Çok da iyi oldu, çok da güzel oldu taam mı? O kişi kendi istediği gibi giyinir, bu kişi öyle giyinir, şöyle giyinir. Kimse de bişey diyemez. Huhhh! Çoh da iyi oldu çoh da güzel oldu.

    Kedi aldım işte ben de. Barınak yaptım arka bahçede. Söyeyeyim dedim.

    Biz geçtiğimiz cuma yaptık. Neden diyeceksin. Çünkü benim takım elbiseyi cumartesi teslim etmem gerekiyodu. ashdpsıufhaspdıufhasd. Konsolos'a ettiğin lafları kınıyorum. İnşallah buraları okumuyordur. Genelde kendi yazdığı yazının yorumlarını okuyor gibi bir his var içimde.

    O değil de yorum demişken, bu yorum sistemini tamamen değiştireyim diyorum. Ne dersin? Dün bir denemesini yaptım da, konsolos bu ne lan çok karışık dedi. Ben de kaldırdım hemen o beğenmeyince. "Kaldırmasaydın lan, öğrenirdik." dedi. O zaman sonra tekrar yaparım dedim. Bu da böyle bir yenilik olabilir yani.

    YanıtlaSil
  4. yorum sisteminin soyle bir zor tarafi var. eski yazilara yapilan yorumlari genellikle insanlar takip edemiyor hele ki son yorumlar kismi oldukca yeni yorum ile dolmussa. ha diyeceksin ki lan milyon tane rss reader var oradan takip etsin yorumlari. haklisin. haklisin ama daha o duzeyde internet kullanamiyor insanlik. hani bu sayfanin okuyucusu kullanabilecek kapasitede fakat onlar da bir turlu firsat bulup da ekleyemiyorlar o ilk alisma surecini yasayamiyorlar. her neyse konu bu degil. yeni yorum sistemi onerilerine her daim acigim. kafanda ne varsa paylas ulan hayvan! japon konsolosu'nun cok karisik demesinden mutevellit soyle bir sistem canlandi kafamda. yorumlar tek bir sayfada toplanabilir ve baslik bazinda yorumlara bakilabilir. ya da ondan da guzeli henuz okumadigimiz yorumlari o sayfa bize gosterebilir. birader sen en son yorum yazdiktan sonra bak sunlar oldu diye. bu iyiymis aslinda bak. bunu bir dusunelim.

    evlerde, bahcelerde hayvan beslenmesine karsiyim.

    YanıtlaSil
  5. oha lan çok şey canlanmış kafanda. o da olur tabii ama ona biraz bakmak lazım. yoksa yapılır o da yapılır. aslında bu sistemi komple değiştirmek lazım zaten. bir alanımız olsa. 3mb alan yeter bize asdhfsdpıufhspauhas. 1mb yazı olur. 1mb ana sayfa. 1mb da dursun kenarda. işe yarar sonra. ana sayfaya çok harcamışız olum deyip ana sayfayı kaldırırız. sonra al sana yine blogspot. oğlum biz biraz geç doğduk ya. biz doğduğumuzda her şey bulunmuş zaten. yuri gagarin zamanı doğsaydık iyiydi.

    YanıtlaSil
  6. ya olum orasi oyle de sunu unutuyorsun. yuri gagarin zamaninda dogmus olsa ogretimimiz de o zamana kadar bilinenlerden olusacagi icin, lan olum biz newton zamaninda dogsak iyiydi diyecektik. yani o zamana kadar bulunabilecek her sey bulunmus diyecektik. neyse bu problem degil. ana sayfa hakikaten cok tutmus ha siudfhiausdhf. ana sayfayi komple degistirmek lazim aiousdhfoaiusdfh. yalniz hosting isine ben de sicak bakmaya basladim su son zamanlarda. lakin bir anda blogdan gecmek pek kolay olmaz. onu bilahare tartisiriz. cok ucuz hostlar var.

    YanıtlaSil