May God's Love Be With You



Şunu koyalım bir başa. Dönsün burada ben yazarken. Bu şarkı takıntısı ne diyecekseniz, der misiniz? Yok öyle bir takıntı. Var mı? Yok! Neyse...

Henüz bir ilişkiye hazır değilim ben. Dalga geçmeyin ya! Çok ciddi söylüyorum. Hem belki o kişi okursa, buradan da bir cevap almış olur tam olarak.

Bu gece birkaç şeye tanık oldum. Yok dedim, soğudum. Zaten soğuktum. Dondum. Brrr! Bi' elektrikli sobayı açayım. İyi ki elektrikli o da ha! İyi ki elektrikli! Elektriklisin diye 5000 voltu, 8000 amperi vur gitsin! Neyse!

Şimdi ben de bu gece kendimce bir liste yaptım. İlişkilerden soğuma adına bir şey vermiyor tam olarak aslında. Öylesine bir liste. Liste dediysem, çok maddesi yok. Kaç tane var peki? 3 tane.

1- "Ayrıldıktan sonra arkadaş kalalım."

Pardon ama, hadi lan oradan! Olmuyor arkadaşım. Hayır niye arkadaş kalıyoruz ki? Biz seninle sevişmedik mi? Ben seni çıplak görmedim mi? Hı? Ben bugüne kadar hiçbir arkadaşımı çıplak görmedim mesela. Gören varsa söylesin. Hadi sevişmeyi bırak, ne yapacaksın arkadaş kalınca? Yeni sevgililerini mi anlatacaksın? Fikrini mi danışacaksın? Titrin ne lan senin!? Arkadaş olarak mı bulunacaksın yanımda? Titrin eski sevgili olüm senin! Oldu bitti yani. Eski sevgilisin işte.

Ben hiçbir sevgilimle arkadaş kalmadım desem yalan söylerim. Mesela nbh_ hiç arkadaş kalmadı. Gerçi onun hiç sevgilisi olmamış lan! Ben kaç tanesiyle arkadaş kaldım? Kaldım da ne kadar kaldım yani? Duruyor orada öyle.

Amaan kalan kalır arkadaş banane. Kıl olduğum bir cümledir sadece. Şimdi kıl olduğum ikinci cümleye gelelim. Tarkan'dan Kıl Oldum Abi'yi koyayım mı buraya? İster misiniz?

2- "Ben seni arkadaş olarak görüyorum."

Pardon ama, hadi lan oradan! Aslında bu cümleyi esnetebiliriz çok fena. Şimdi doğaçlama bir kalıba giriyorum bakın hemen. Hooop! "Yaaağğ ben seni aslında arkadaş olarak görüyorum. Yani ne biliiim, yanındayken çok eğleniyorum, çok gülüyorum. Çok mutluyum. Kendimi güvende hissediyorum. Ancak daha ötesini düşünemiyorum yaaani."

v.2. "Hem senden böyle bişey beklemezdim. Biz arkadaş değil miydik?"

Hasssiktir oradan ya! Sanki benim hiç arkadaşım yok! Arkadaşım olmazsan ölürüm ben çünkü. Nereye arkadaş yaa! Nereye arkadaş? Kaç tane böyle arkadaşın oldu senin? Kaç tane böyle sevgilin oldu senin?

Bu konu üzerinde durursam çok fazla sinirlenirim ben ya! Az daha sövüp bırakıcam. Sözüm sana lan! Ruhun Sesi! Yani o kadar baştan dedik de mi hoşlanıyoruz diye! Demedik mi? Dedik! Sen de böyle düşünüyosan daha sık görüşelim. Aksiyse de söyle bilelim demedik mi. E canını yediğim, sen daha neye takılıyorsun o zaman? 2-3 ay sonra gelip de arkadaş olarak görüyorum niye diyosun lan? En sonunda da vicdan azabı de mi? Vicdan azabını yerim ben senin! Biz ameliyat oluyoruz, aramalar sormalar. Yerim seni ben.

3- "Ben sana güveniyorum da, o çocuğa (ya da, başkalarına) güvenmiyorum."

Pardon ama, hadi lan oradan! Basbayağı sevgiline güvenmiyorsun işte! Olum güven inşa edin ilişkinize ya! Güveni oturtun bi önce. Sonra siz çıkın üzerine. Konuştum ben Güven'le, sorun olmaz çıksınlar dedi. Gerçi bunu genelde erkekler söylüyor. En azından bunu bana bi kızın dediğini duymadım. Yani sevgilim söylemedi en azından. Bazı yavşak emoların dışında.

*Ben Bunları Niye Yazdım?*

Bunların hepsi klişe olduğu için yazdım.
Hepsine ayrı ayrı uyuz olduğum için yazdım.
Bunlar artık değişsin diye yazdım.
Müfredat değişiyo lan her yıl, bunlar da değişsin diye yazdım.
Aslında bok gibi yazdım. Tam dökemedim içimi. Ne zaman gaza gelsem, erteliyorum çünkü. Bunu da erteleyeyazdım. Halbuki tam içimden geldiği zaman yazsaydım daha güzel olcaktı. Vallahi bak! Şşş! Gerçekten...

Bu listenin oluşmasında emeği geçen, bubblepuff'a teşekkürlerimi bir borç bilirim. Hayır turdan parasını alınca bi içirmeye çıkaracaktı da neyse! Zaten artık arkadaş da değiliz! ahaha bak bunları hep sen okicaksın diye yazıyorum. Daha da yazmam mıh mıh.

Smiley yapmayayım diye ne kastım yaa. mıh mıh ne ya? mıh mıh ne! :P :) :( :(:/&:(:)/&(:/

5 yorum:

  1. Ya aslinda bu yazinin orijinal halinde bloga neden bir katkida bulunmuyorsunuz ulan diye cemkiriyordum. Lakin anladim ki bu cemkirmeler yersiz. Biz en iyisi bize donelim. Kendimize yeteriz.

    Simdi bir de dun konustugumuz aklima geldi. Kendini nimetten sayma durumu ama o tamamen alakasiz konudan. Sadece yazidan cagrisilabilir belki iuasdhfiuoaseghfisugdf. Hadi yine iyiyim ha. Gizliden gizliye de soyledim yine soyleyeceklerimi. Sabahtan yazamadim yorumu isler vardi. Pompa degistirdim onun kalibrasyonu falan filan derken bir baktim oglen olmus. Lan dedim madem oglenleri yemek yemiyorum bari su yorumlari yazayim. Hee oyle yani iste.

    YanıtlaSil
  2. Yazinin sonunda kendine verdigin ayari cok begenmistim. mih mih mih ve smileyler bir araya gelince turetilen alti harfli kelimeyi hepimiz az cok biliriz. ioaushdfoaiusdhf. BELediye'nin actigi bir kurs var, izcilik kursu. Ona katilacam ben ya! Daha da ben ne yazayim bana bunu soyle iausdhfiohsdiofushdf

    YanıtlaSil
  3. Benim de az işler vardı sabahtan. Onları hallettim geldim. Yarın da okula gidip gelin adayına bakayım diyorum. ashfspdıfauhsdpfuıasd. Gelin adayı yaa. Nereden gelin oluyorsa. Gerçi gelin değil aday zaten. Bırak yaaa...

    Söyleyeceklerini söylemişsin ama, senin söylediklerin benim için olmazlar. Kankam yaaaaa. Adam kankam. sdhfspdaıufhsap.

    Bu arada hayırlı olsun kurs. fhdsafpaısufhas. BELediyenin açtığı bir kurs demek ki. izin alman gerekiyomuş ama. izcilik izni.

    PS: aslında yorumları dün gece yatmadan okumuştum da. ancak yazdık işte.

    PS2: last.fm'ine bağırdım ha. bi ara bakarsın. efemine.

    YanıtlaSil
  4. gelin adayina bak da aisudhasiudh neyse bir sey demeyeyim uzulmesin cocukcagiz zaten durumlar belli iasdufhiasdufh.

    kurslar cok iyi ya. izci selamini bellegimize kazidilar valla.

    YanıtlaSil
  5. baktım bugün adaya. tanuştık. amcoolumla da konuştuk biraz. özlemiş bazı şeyleri. hayırlısı olsun demek düşer bize de. de mi amcoolu? ahfpsadıufhaspdfuıs

    ya üşendim şimdi account değiştirmeye. sneyl'im ben. biz bilmiyoz sanki.

    YanıtlaSil