Akvilina

Akvilina mantı açacakmış canlı yayında. İyi, güzel. Tam da kahvaltımı yapmıştım zaten. Sıcacık kahvemle oturur izlerim. Sonuçta bir geçmişimiz var.

Hazırlıklar yapılıyor. Başını örtüyor. Kot pantolonunun üzerine bulaşık önlüğü benzeri bir etek giydiriliyor. Önünde hamuru hazır. Oturuyor Ece Erken'le birlikte dizlerinin üstüne. İyi, güzel. Ben de oturuyorum kahvemle birlikte.

Oklavayı alıyor hanım kızımız eline. "Başlayalım mı?" diye soruyor Ece Erken. "Başlayalım." diyor Akvilina. "Ama önce..." diyor Ece Erken. Belli ki kafasında bir reklam fikri var. Bakıyor etrafına, reklama gir falan denmiyor. Sonradan aklına geliyor yönetmenin de galiba. "Ve reklamlar, sonrasında Akvilina mantı açıyor."

Kaybettiniz olum beni! Beklemem ki ben o reklamı! Kalktım geldim işte. Zaten hep aynı stil oynamalar, hep aynı gülücük. Ne biçim kızmışsın be Akvilina!

6 yorum:

  1. olum akvilina denince bir anda heyecanlandim sonradan hatirladim benimkinin almirena oldugunu. valla buradan kufurleri etmeye baslayacaktim. yengen olur demedik mi ulan diye iaousdfhoaisdufhaoisduf. sonradan heeaa yamuk yapmamis tamam dedim. aman diyeyim. bak aman diyeyim!

    iste almirena olsa ben beklerim aslinda reklami ama o kanalda beklemem. giderim baska kanalda beklerim. sonra o kanala daldigimdan aa almirena vardi diye bir telas ilk kanala geri donerim ama bakarim ki gene reklam. sonra geri donerim yedek kanala, bir bakarim yedek kanala da reklam girmis. o yuzden ben tekrar almirenayi yakalayana kadar program biter. tuuuuuu kacirdik lan derim. uzulurum biraz. sonra aklima bile gelmez. o anlik bir uzulme olur. 03 hale miydi neydi bir de onu da ozluyorum mesela ama adini hatirlamiyorum. ne yapacaz? iste boyle sasirtici sorular sorarim. c3122188 bu string i yazin aklinizin bir kosesine ileride bununla ilgili bir yazi gelecek.

    YanıtlaSil
  2. şşşş aman diyeyim. almirena halas hakkında doğru konuşayım. sonuçta hasan'ı reddetti o. ulan hasan'ı kim reddetmezdi ki zaten. hey gidi günler. ne izlerdik o yarışmayı yaaa. özledim o yarışmayı ben. bir daha yapsınlar. kızlar aynı olsun. hasan da aynı olsun. konyalı çocuk olsun bi de. gerçi o evlendi geluoiusoiuussayla. olsun. o da katılsın. hepsi aynı olsun lan aslında! bir daha gelsinler.

    hfuasdhfpasufhdaffds kanalda beklemelerine de çok güldüm ya. gerçekten çok doğal bir anlatım olmuş dostum. serserisin sen yaa! :) şapşal şey :) öküz! :)

    dostum telefon eksik olmuş. 3122188***

    YanıtlaSil
  3. ialusdhflaiusdhfiudhfsdf. dostum telefon demissin ama bu bir kod.

    lan geluoiussausuiasueoadisu ile evlendiydi de mi o cocuk. vay anasini ya. sonra videoari falan dustu onlarin internete. halim'in cocuk sevgisi falan diye hatirladim asildufhaodiufgosuiadrf.

    YanıtlaSil
  4. hsdapfıudsahfpasıdufhpdısufh halim yeğenlerimle oynarkene sahpasdufhaspfuıahs

    YanıtlaSil
  5. saiudhfaopisudhoaiusdhfioausdh heee o iste resmen bildi adam ya. o zaman sana turk tarihinin en iyi kisa filminden bir replik yollayayim.

    Onunde gazete olan bir cocugun dayisi, odaya girer ve cocuga sorar;

    -N'apiyon?

    aoisdfpioaugsdfoiugasdofiuagdifusgdf. fenomendir lan bu.

    YanıtlaSil
  6. sdhfapsdıufhaspdıfuahsdpfıusadhf*pw98e5uytpsdughsdpıduhgps

    valla buna sesli güldüm ya. bir yandan da britney kardeşimiz one two three diyor. hey gidi hey yaa.

    nabıyon! nabak dayı! nabak yani!ashfpasdıufhaspdfıuahsdfpasıuha

    YanıtlaSil