Love Will Come Through



Bir insanın gözlerinin güzel olması için illaki o gözlerin renkli olması gerekmez. Bazen kocaman, kahverengi bir çift göz de çok güzel olabilir. İşte onun gözleri de öyle. Çok güzel...

Yazar japon konsolosu'nun deyimiyle, boğuk gözlü kızlardan hoşlanırdım ben eskiden. Buğulu demek istiyor sanırım kendisi. Ya da artık boğuk derken neyi kastediyor bilinmez. O gözü öyle tarif ediyordu işte. Hakikaten de öyleydi. Ben farkında olmazdım gözlerin. Yani, "şu kız ne kadar hoşmuş" dediğimde aldığım cevap; "e işte boğuk gözlü" olurdu.

Tekrar gelelim o güzel gözlere. Baktıkça bakası geliyor insanın yahu. Aşık mıyım? Ahahah diye gülersiniz bana. "Daha 1 hafta önce bir ilişki düşünmüyorum diyen sen değil miydin?" dersiniz. İşte bir çift güzel göz her şeyi değiştiriyor bazen. Aşık değilim zaten ya. Sadece güzel gözlere bakmak istiyorum. Hep bakmak istiyorum. Çok bakmak istiyorum. Daha çok. Gerçi aşkın tarifi nedir ki? Yok efendim sürekli onu düşünürsün, karnına bir ağrı saplanır, salak salak gülümsersin etrafa vs. Böyle klasik şeyler vardır. Bu da klişe aslında. Yok ki onun kesin bir tarifi. İyi işte o zaman. Ben de bu gözlere aşık oldum. Canım ya!

"canım canım canım."

8 yorum:

  1. auhasudhaushd. giris cumlesini okuyup da gulmemek elde degil ausdhuasgd. japon konsolosu genelde tesbihte kusur etmez ama dalginligina gelmistir. ya da okudugu iclal aydin kitaplarinda boguk kelimesini ikame edebilecek bir kelime bulunmuyordur. aisduhfsiudhf. arkasindan da iyi konustum ha.

    ask falan sakin!

    YanıtlaSil
  2. yok ya giriş cümlesi düşündüğün gibi değil :D
    iclal aydın'a laf yok ama. geçen yılmazcığımla oturuyoruz. şşş jk! nerdesin lan!? sürekli fm oynuyosun olum. fm10'a geçeceksin hala 09 kasıyosun. sıkılacaksın sonra. valla olmaz. hem çok güzel planlarım var. hamachiden beraber oynicaz. alırız udinese genoa sadfhsapdıufahspdfıuas. yok lan hakkaten. lig yapalım hamachiden. madem ikimiz de saatlerce fm oynuyoruz. bari beraber aynı ligde oynayalım.

    bu arada jk de güzel oldu ha.

    aşk!

    YanıtlaSil
  3. jkmrc'nin hali saha macina gideyim lan ben de bari.

    YanıtlaSil
  4. valla kocaman kocaman göz. çoh şık!

    YanıtlaSil
  5. erkekte kısık göz olmaz! kocaman renkli göz tek geçilir.

    şimdi account değiştirmeye üşendim. nbh_ ben.

    YanıtlaSil
  6. sen nbh_ sen ben de adam degilim iausdgiugasd.

    YanıtlaSil
  7. bizde kaldı olum adam dün.

    YanıtlaSil
  8. ulan literatürünüze muazzam kelimeler katıyoruz hâlâ yaranamiyoruz. ''boğuk göz'' işte lan. adam olun ilk etapta. senin o klişe dediklerin artık işe yaramiomu lan? ne zmndır kız tavlamiorum deişti heralde işler.
    P.S: onlar beni tavlio. ıuoahdoasdasdasd

    hamachi'ye gelince her türlü gardaş. ama bi sorum var. kota yiomu? alskd12nhjlşi

    YanıtlaSil