Ne Istiyorsun Benden?

Essegin sikini istiyorum cok afedersiniz.

Bu kendini begenmislik nedir? Sanki bana bakansin da kapinda bana is bul diye yalvariyorum. Gerizekali ya!

Halini, hatirini sormam hata cunku. Cunku sorunca bir sey istemis olucam. Dolayli yoldan, o dolma parmaklarini klavyenin tuslarina 200 kere vurmani istemis olucam. Hata bende. Nasil dusunemediysem bunu? Bir anlik malligima gelmis. Ne konusmaya calisiyorsun ki? Ne merak ediyorsun? Bok mu var? Ne halt ediyorsa etsin. Cani isterse haber verir, istemezse vermez.

Aramiza mesafeyi koyan sensin, ama bunu o koca kafan almiyor!

8 yorum:

  1. hah yazının devamı gelmiş ya. ben de bir cümle sanmıştım sadece. aman diyeyim ya iyi oldu o. neyse içini dökmüşsün rahatlamışsın. ayşenur yazıcının da bir programı var böyle, dök içini diye. olmazsa orayı da arayabilirsin ama küfür yasaktır. flash tvdeki adam yapsa daha rahat içini döker insanlar.

    YanıtlaSil
  2. al dedi cocuklarini dedi al dedi git dedi cocuklarini istiyorsan dedi kaynanam dedi o adam dedi al dedi git dedi cocuklarini dedi istiyorsan cocuklarini al dedi git dedi. kaynatam o kadin, adam oglu yuzunden oldu. lan olum cok sinirlendim ya. su guzel ortami bozuyolar yemin ederim. bir nefes alayim. nefesim bitti.

    YanıtlaSil
  3. onu bir ara konuşuruz biz dur bakalım. nefesini kendine sakla. vallaha ölürsün ha! sen ölürsen, biz de ölürüz. bu arada kameraya yaklaştım efekt olsun diye. sanki sana söylüyormuş gibi olsun diye. gelinime söylersem kızım anlasın diye. tam tersiydi o ama şimdi silip yazmaya üşendim.

    YanıtlaSil
  4. oglan mi? aljkglasdkguaskjdfg. olum ip atlaniyorsa eger hala yurdumun bir kosesinde, bu sabah okudugum o lanet, tek cumlelik mesaji unutmak icin gider atlarim.

    bir de ucgen atlaniyordu. o nasil oluyodu ki ya? 4 kisi oluyodun. 3 kisi ipe giriyodu. onu tam hatirlayamadim. onun donusleri uzun olur.

    gelmisken kebap falan da yedirirsin artik essek degilsen.

    slm mrb asl pls ltf tsk bye eyv. ok bro kanka ganhaaaa

    YanıtlaSil
  5. baklavayi ben cok sevmiyorum. sutlu tatli adamiyim ben daha cok ondan seyetmedim. ama mesela baklavagillerden rengi yesil olan, taneleri nasil diyeyim boyle azicik tombul kalem pil boyutlarinda bir tatli var. bildin mi? bilmis ol ya. o tatlidan varsa o iyi olur bak.

    ohaaaaaaaaa. buldum olum. fistikli sarma'ymis adi.

    http://www.balkayapastaneleri.com/urunler/8_b.jpg soyle bir sey. ohh cok iyi oldu bunu bulmam.

    YanıtlaSil
  6. eger aklinda bir isim varsa o'dur. yoksa onemli degil zaten. burada anmaya degmez. boyle soyleyerek de resmen belli ettim aıoudshfoaıuf. sanki benim sinirlenebilecegim insanlar kumesiyle, senin tanidigin insanlar kumesinin kesisimi bir degil. poaısdhfpoıahsdf.

    YanıtlaSil
  7. sen tam bir gerizekalısın!
    şunu götünden anladığın için seninle konuşmuyorum, bu bir. yıllık komitesinden de çıkarılmayı rica ediyorum bu iki.

    hadi selametle.

    YanıtlaSil