Hadi Artık Ama!

Ara vermez. 3 saat ders yapar. Valla ayıp ama ya! Hukuk malını aldık adamın. Ruhsat sahibi ödedi. Buna rağmen hazineye tescil ediliyor. Böyle iş mi olur? 11:25 olmuş saat. Kapkaç Götür Ltd. Şti. diye isim olmaz. Her sene aynı ismi kullanıyormuş. Ben sanmıştım ki spontane oldu. Yok! Mümkün değil!

Sınıfta Açelya ve Tuğba adlı iki insan var. Hoca sürekli bunların isminden örnek veriyor. Bıktım artık.

Gerginim...

Anlaştık mı arkadaşlar?

Evet buraya kadar işlenmiş. Sınav buraya kadar. Dikkat ettim her olayda devler araya giriyor. Adamın kendi malı, niye araya giriyorsun?
Tuğba finansman sıkıntısı çekiyormuş. Açelya yardım etmiş. Bu mu örnek? Yazıklar olsun!

2008
PS: Hayret, tam bir tarih atmamışım. Sadece 10 Nov ve 22 Dec yazıyor ki bunlar da vize tarihleridir. Olsa olsa 3 Kasımdır bu da.

8 yorum:

  1. kağıdı attım. o yüzden burada kalsın dedim.

    YanıtlaSil
  2. iyi yapmissin ya. arada boyle seyleri de gormek istiyor insan. oaiusdhfioausdhf. bu sabah "olum yiyen" ile konustum haberler iyi. iausdhfiasudhf. bir espriler yaptik bir sakalar komiklikler iuasdhfiuasdhf. neyse bakalim.

    YanıtlaSil
  3. olum yiyen ne lan anlamadım ben..

    ya defterin kopçası koptu. ashdpaıf kopça. kopçak tabii. madem kopça. harun kolçak. neyse işte ben de bloga geçireyim dedim. ağzını burnunu kırdım.

    YanıtlaSil
  4. olum olum, death olan. o yok klavyelerde.

    kopca bana sadece sutyen cagrisimi yapiyor. baska bir seyde kopca olamaz gibi geliyor hep.

    YanıtlaSil
  5. haaa öyle desene. o yoksa tamam. sahfısdfuhaısduf. ya kopçayı öylesine dedim ben zaten. defterde kopça ne gezer. ama demesi güzel diye dedim. 2 aydır tek elimle sütyen kopçası çıkarmıyorum da oradan biraz şey oldu. ashuıhfspdıfushfsa

    YanıtlaSil
  6. bazen takılıyoya şu kopçalar sinir oluyorum yaa, olayın en güzel yerinde açamiyosunya ilk denemede ona üzülüyorum bazen.

    P.S: oyunun en güzel yerinde zil çalınca üzülürdükya işte öyleyim...

    YanıtlaSil
  7. nbh_ bu son yorumu okurken bazı laflar söyledi ama burada söylemek bana yakışmaz.

    YanıtlaSil
  8. nbh_ ile ilgili şu anda düşündüğüm şeyleri buraya yazmaya kalksam bu blog süresiz kapanır. adam olsun yalatırım yoksa ona. (yerleri)

    YanıtlaSil