Tankut



Eskiden eşyalara acırdım ben. Nasıl mı? Mesela işte buzdolabı çok mu çalışıyor? Aman üşümüştür bu şimdi ya derdim. Misal, elektrik sobası çok mu yanıyor? Yazık lan, çok yandı bu, yorulmuştur azıcık kapatayım derdim. Televizyonu olsun, bilgisayarı olsun, arabası olsun... Böyle gider bu. Amma malmışım lan!

Az önce bulaşıkları yerleştiriyordum da, bulaşık makinesinden alıp. Kapağı açınca bir buhar geldi. Yazık lan dedim! Bunun da işi zor ha! Baya baya bulaşık yıkıyor alet dedim. Sonra döndüm kombiye baktım. Ulan sen de su ısıtıp duruyosun işin iş ha dedim! Amma malım lan!

Yalnız mandalina mevsimi de geldi artık. Ne tank oynanır ya! Aldım yanıma şimdi *3* tane mandalina. Ne yapayım, FM oynayayım. Ya da film izleyeyim. Olum tank yaaa! Tank oynayalım tank!

Edit: Şarkıyı soran arkadaşlar oldu. Mail yağmuruna tuttular. Hemen söyleyeyim. The Mavericks - I Want To Know.

Edit2: Ahahaha haaaaaaßßiktir lan!

Edit3: Çok afedersiniz.

5 yorum:

  1. Benim bu yaziya PUVANIM dokuz kanka. Neden dokuz dersen ki diyecegini tahmin ediyorum. Icinde tank ve mandalina gecen her yaziya prensip olarak dokuz verdigimi bilirsin. Mandalinalar cok cekirdekli cikti gecen aldim da valla suratim eksidi ya. Hayir yapiyosun mandalina yetistiriyosun madem insan gibi cekirdeksiz yetistir. Nedir yani cekirdekli mandalina? Kiracam kafasini o olacak. Neyse konumuz bu degil. Materyalist olman beni dusundurdu biraz. Sonra ama materyalistlik denemez buna dedim. Olsa olsa esya askidir bu dedim. Esya aski cok guzel. Mesela kalem aski. Kalemime asigim ben. Yillarin emekcisi ya! 1 Mayis'larda koluna girdigim kalem hey gidi! Yani mal degilsin sozun kisasi. Tankut ne yeaaa!

    YanıtlaSil
  2. Annem pazara gitti şimdi. Çok kral mandalina alıp geliyo ya. Geçen nbh_ bizdeyken de mandalinaları indirdim aşağı. Guitar Hero oynadık. Gerçi çok indiremedim. Kalanları indirdim. Az zamanlarına denk geliyo. Halbuki, bir salı olsun, bir çarşamba olsun gelse. Kilolarca mandalinayı yeriz.

    Tank ne lan diyor bir de gelmiş bana! Sinirlenmemek elde değil. Gerçi o da haklı. Ne bilsin tankı mandalinayı.

    Tankut da tanktan yapılma bir ut.

    YanıtlaSil
  3. 'tank ne' diyorsa onu hahamliktan men ederim yalniz. kirk kere dusunsun bir kere konussun. akilli olsun. baltalarimizi gomduk ama yerini unutmadik aisduhgjasghd.

    YanıtlaSil
  4. heee mesai bitti de iste eve gitmiyorum bugun hemen. yeni eve gidip anahtarlari alicam ama ona da 6.25 de gitmem lazim. dolayisiyla biraz zaman geciricem bugun burada. fazla mesai gibi dursun asuidhuiadf.

    YanıtlaSil