hakuçu bi so hartlıs?

uasdhiuashdiuashdiauhsd. ulan yani neredeyse 1 (bir) gundur, ki 24 (yirmidort) saat eder, suna guluyorum. buradan sevgili japon konsolosu dostuma, bombay'a bir adet gidis donus ucak bileti kazandigi bilgisini de vermek isterim. kendisinin bu sahane esprisiyle 2010'un en begenilen esprilerindeki yerini tescilledigi suphesiz ki her mahlukun bilincindedir.

ayrica kjb dostuma buradan bir seyler soylemek istemiyorum. daha baska bir platformdan bir seyler soylemek istiyorum kendisine.

hakuçu bi so hartlıs? iasudhfdiasudfhiausdfh ulan cok komik ya da yalnizlik paylasilmaz. yani 10 bira gucunde su espri ben size oyle diyeyim. yeter lan seni de ovdugumuz. gerci meteoroloji esprin de muaz.'di.

yazima burada son verirken herkesin silkinip bloga donmesini salik verecegim. cok yakinda uzun yazilarimla da karsinizda olacagim. beni ozleyin falan fistik.

2 yorum:

  1. japon konsolosu'na bu mukem. esprisinden oturu tesekkur etmeyi bir borc bilirim.

    YanıtlaSil
  2. vay anasını yaa. o değil de share butonları varmış zaten. boşu boşuna başlığın yanına facebook share koymuşum. neyse ya dursun, en azından mavi ya. uyumlu bir renk sonuçta site için. sdfhaosıudfhaosdufh. dursun o dursun. lan formspring'i de boşladım ben. bir ara ona da el atıcam. bugünü bu tarz şeylere ayırdım. salı günü de kesin quiz olur zaten flotasyondan. bak şimdi ona da tırstım ha. püüüüüüüüüüü.

    artık herkes bloga dönsün lan!

    YanıtlaSil