Viran Eyledin Hanemi

Vurdun tastan tasa leylam,
Vurdun tastan tasa leylam.

Leyla kimdir? Aslinda Leyla'nin kim oldugundan ziyade, neyi temsil ettigine odaklanirsak daha iyi kavrayabiliriz "mecnunlasma"yi.

Hahah klasiktir, simdi de "peki mecnunlasma nedir?" sorusuna yanit vermeye calisayim diye baslanacaktir olasi bir yaziya. Rapor yazarken de boyle. Zeta potential olctuk. Iyi guzel zeta potential olctuk de once zeta potential nedir bir tanimlayalim bakalim neyi olcmusuz biliyor muyuz?

Yaraticiliktan yoksun ve ozgunlugu olmayan yazilar boyle baslar. Bir de yazilabilecegi cok uzun bir zaman dilimi varken yazilmamis ve son ana birakilmis yazilar.

Yapmak istedigim bir seyi, yapmaya zorunlu oldugum icin yapiyormusum gibi geliyorsa bana, elbet bu benim hatamdir. Ne istedigimin ayirdina varamamdir problem. Bu sorunumu bile bile cozmeye calismamamdir.

Sanirim hayatima nokta koydugum yerden, tam hatirlamiyorum ama 10-11 yil oncesinden, devam edecegim. Radikal bir karar aldigimi dusunuyorum. Ol dese olmem ama oldur derse oldururum. Hahah.

Hoscakal kucuk kiz.

Hep orada olamadigin icin uzgunum.

Orada olmayi istemedigin icin uzgunum.

Elimden gelen her seyi yaptigim icin uzgunum.

Sendeki benden once oldugun icin uzgunum.

Seni oldurdugum icin uzgunum.

Bu bir veda dilekcesidir. Dilekce arzuhalciye yazdirilir.

Katip arzuhalim yaz yare boyle.

Hoscakal kucuk kiz ve ben artik yolcuyum. Lale de Muldur.

1 yorum:

  1. biraz duygulandım ben amcoolu. ashdspıaufhsdf hadi lan oradan! böyle yazınca da hiç anlamı olmuyor ya. valla güldün sen güldün. çakal bir gülümsemeyi yakaladım oradan. o isveçlinin ağzını burnunu dağıtırım laf ederse. svenson ya! sağ alt köşedeki oka takıldı da gözüm. onu bir ton koyu yapayım ben. ya da dursun sanki bana basbakanlik.gov.tr sitesi ya. ne olacaksa.

    "share this article:" hey yavrum beee! ulan işte bu son nokta! hoşçakal küçük kız! dostum umarım yeni aşklara yelken açarsın. açtığın yelkende beni hatırlaman dileğiyle. sevgiler, sneyl.

    YanıtlaSil