Wave vs Buzz

Wave tutmadi deniyor. E abicim kullanmazsan tutmaz tabii. Insanlara hantal geldi diye savunulacaktir simdi kullanilmamasi, evet biraz hantal ama iyi be. Tek eksisi gmail hesabiyla entegrasyondu. Buzz'la bu olayi degistirmisler iste. Bakalim hele bir deneyelim de gorecegiz.

La soyle uzunca inceleme yazisi yazardim, su su demis bu bu demis, benim dusuncem budur diye de teknoloji blogu mu lan burasi? Hadi itiraf edin, hanginizin ilgisi dahilinde olurdu oyle bir yazi.

Cakallar ya! Ondan sonra kirk yilda bir yazi geliyor asduigfkiasgdf. Neyse mesai bitmek uzere artik evden devam edicem. Neye edeceksem. Hayir devam edecek bir sey kalmadi cunku. Burada bitiyor bu yazi.

Optum, bye.

1 yorum:

  1. lan buzz demişken, işte geçen proje arkadaşımla çalışıyoruz. nehir olan. her neyse, gmail'e girdik. az işler vardı. onun account'a yani. dedim buzz kullanıyor musun? şöyle bir baktı bana ô_o

    dedim yok bir şey tamam. yaaee o ne yæææ çıktı orda ne ki o demesin mi! püüüüüüü! anlatmadım ne anlatıcam. ondan sonra wave tutmadı deniyor. mal!

    YanıtlaSil