Ruyada Kentsel Donusum Projesi Gormek

Uc vakte kadar Alibeykoy'e tasinilacaginin gostergesidir. Burada size bir problemden bahsetmek istiyorum sevgili arkadaslarim. Ulan birkac sefer Istanbul'a gitmek zorunda kaldim. Bu gidislerimin hepsini Bursa uzerinden gerceklestirdim. Sehirlerarasi seferler duzenleyen otobuslerin Istanbul il sinirlarina girdikten sonraki hali yemin ediyorum icler acisi. Hepsi birer dolmus oluyor. Yok su durak, yok bu durak, aman su otogar, yok bu terminal derken insan bayiyor yolda. Ulan yeter be. Toplu tasima ulasamiyor mu sehire birazcik uzaga yapilmis bir terminale? Bunu biri bana aciklasin lutfen. Kultur baskenti olmakla olmuyor arkadasim, olmuyor. Siyasi mesaj verdim saokihdfaosihdf. Anadolu yakasi'na bir tane yap, Avrupa'da da bir tane olsun tamam iste. Sadece Avrupa'da 3 ayri yere ugradi ulan otobus. Bak otobus bu. SEHIRLERARASI! Ulan otobus diyorum otobus.

Ruyamiza geri donecek olursak, oss'ye henuz girmemis ama girecekler icin sehir planlama, girip de sehir planlamada okuyanlar icin basarili bir kariyer, girip de baska bolumde okuyanlar icin maasa zaman, girmemis ve girmeyecekler icin bir sik anlamina gelmez. Adam olsaydiniz da okusaydiniz. Ha okuyunca adam mi olunuyor? Hayir olunmuyor. Basbakan var ya hani, hukumetin basi he. Bir sozu var "her universite mezunu is bulacak diye bir sey yok." Bu sozu gotuyle anlayanlari bir kenara birakirsak, anlayip da elestiren varsa eger benden bir tokati haketti. Okurken kendinizi gelistirin olum. Her sene sizinle birlikte mezun olan 92837529384729347 kisiden bir farkiniz olsun ki on plana cikabilin. Populer universite kazanamadim diye uzulmeyin. Kendinizi gelistirdikten sonra mezun oldugunuz okulun bir onemi yok. Isim misim yalan seyler bunlar. Bir noktaya kadar katki saglayabilir belki evet, iste o sagladigi katki var ya, onu siz kendinize de saglayabilirsiniz onu diyorum yani. Ne x'liler gordum uzerinde elbise yok, ne elbiseler gordum icerisinde x'li yok.

Adam olun!

2 yorum:

  1. siyasi mesaj var kaç kaç kaç kaç.

    tam bir *ibne* yorumu işte. yorum olsun diye yorum. ulan çok sinirleniyorum ya!!!!!!

    YanıtlaSil
  2. kral olmuş ya ellemeyin dokanmayın pöykürmeyin lan insan olun azıcık!

    YanıtlaSil