Vista Home Premium uzerinde KIS 2010 ve Google Chrome Kullanarak Bloga Gelenler

Tema problemleri yasayabilirsiniz. Aslinda blogumuz bu konfigurasyon haricindeki diger bilgisayarlarda cok sahane. Lakin chrome ve kis, vista'yla birlesince yorum yazamama, blogu duzgun goruntuleyememe gibi sorunlar ortaya cikiyor. Bunlarin farkindayiz. Yapabilecegimiz bir sey yok. Var aslinda, temayi degistirebiliriz. Niye degistirmiyoruz peki? Guzel tema bulamadik lan. Hadi koclarim bir el atin da adam gibi bir tema bulalim. Tema onerilerinizi ister bu yaziya yorum olarak girin, isterseniz de blogun ust taraflarinda yer alan iletisim linkinden bize elektronik posta ile gonderin. O sizin bileceginiz is. Pek cok tema sitesi gezdik ama olmuyor, begendiremedik. Ellerimize saglik. Bir de artik diyorum, gecsek mi ya joomla'ya? Hadi bakalim bir zahmet cevaplayiverin bunlari.

Edit: Chrome kullanildiginda meydana cikan tema sorunlarini duzelttim.

Edit2: KIS problemi hala devam ediyor.

5 yorum:

  1. eve gidince web antivirus ve banner ayarlarini kurcala.

    YanıtlaSil
  2. sagol kanka bakarim gidince.

    YanıtlaSil
  3. çok yorum girdik blogger göçtü galiba. açılmıyor falan. neyse yeter ara verelim artık.

    YanıtlaSil
  4. olum ben bu yorumlari yeni goruyorum lan. aklim neredeydi acaba?

    YanıtlaSil
  5. lan yeni yazdım zaten ben de sahpfdısufhpasduıf

    YanıtlaSil