Rounded Launder

JR izinden donmus. Dolayisiyla hucremi gormeye gittim hazir mi degil mi diye. Daha yeni yapistirmis ama ana hatlari ortaya cikmis. Daha onceden de ongordugumuz uzere bosaltma ve temizleme biraz problemli olacak. Varsin olsun. Calismasi daha kolay bir hucre icin katlanilabilecek zorluklar bunlar.

Launder denen bir zimbirti var. Flotasyon hucresi icin konusmak gerekirse, yuzen tanelerin kopuk fazini gecip, hucreden ciktiktan sonra toplanmasi icin yapilmis yagmur oluklari gibi dusunulebilir. Hah iste benim hucremin kesiti kare seklinde fakat JR'in elinde dairesel kesitli launderlardan varmis. Takalim mi bunlardan dedi. Takacagiz tabii. Ya ne yapacaktik?! Adami deli ediyor allahin windy'si. Bu kadar tafra yeter simdilik.

O degil de asil methylation zimbirtisi zor ya. O yapildi mi gerisi kolay. FAQ

2 yorum:

  1. işte ben de geçen hastalandım biraz. kendimi iyi hissetmedim. günü dinlenerek geçirdim. sonra sevdiğim kız bana abi demesin mi! yok lan demedi. canım benim. ya ben ondan neden vazgeçemiyorum acaba. vallahi ilginç. gidiyoruz aşık oluyoruz ya. neyse. bye.

    YanıtlaSil
  2. canin sagolsun bir de gecmis olsun. aıudshfıaushdoıfhudf

    YanıtlaSil