Hosgeldin

yar! yuregime! oasidfhoaisdhfoaihsdf. Blogumuzun uzunca bir sure degismeyecek olan yeni temasina hepiniz hosgeldiniz. Guzel oldu bu boyle. Icimize sindy bebek. Sasirtmali, surprizlemeli oldu bir de.

Bugun oryantasyon haftasi basladigindan okula yeni gelen hatunlari 10 uzerinden notlamaya gittik. asiduhfaiosudfh. Yarim saat oturduk. Yaklasik 50-60 kisi puanlamisizdir. Ortalama 7.6, standart sapma 0.36 cikti. Bu is icin casio fx3650p goturmeyi akil etmemiz cok iyi olmus. Diyeyim de ben size ortamin nasil oldugunu, artik gidip elciligin kapisinda kuyruk mu olursunuz, gemiyle kacak mi gelirsiniz ne yaparsiniz karismayayim.

Bildigimiz limonatanin asitli olanini yapmis adamlar ondan para kazaniyor. Bu ise Turkiye'de de el atilmali. Fanta limon falan kesmiyor. Gelecek var.

Bir onceki yazima gelen siddetli tepkilerden oturu bugun yeni bir denklem tanitmayacagim size.

Yarin bedava ogle yemegi var oraya akip bu sefer farkli bir populasyonu guzellik acisindan orneklemeye calisacagiz. Bakalim bedava yemege duyulan ilgi ile guzellik arasindaki korelasyon ne? Bugun topluluklarin standlari vardi. Bugun ne vardi diye sorarsaniz diye yazdim bunu. Ayrintili sonuclari daha sonra cesitli dergilerde yayinlayacagiz. Supheniz olmasin.

Napalim lan? Bizim de zevkimiz bu. Son olarak;




Ustteki grafikte, Meksika'dan ithal edilen limon miktarinin otoyollardaki olumcul kaza oranlariyla olan iliskisi gosterilmis. Grafigin sag ust kosesinde yer alan R^2 degeri, yani 0.97, 1 e ne kadar yakinsa iliskinin o kadar birebir ortustugunu gosteriyor. Yani hani o ortadaki siyah cizgi var ya, iste o cok guzel tanimlamis veri noktalarini. Yani simdi biz bu grafige bakarak ulan limon ithalati arttikca dogru orantili olarak kara yollarindaki olumcul kaza orani azaliyor diyebiliriz. Peki kazalarinin azalmasinin nedeni bu mu?


Ustteki grafikte korsan sayisinin azalmasinin kuresel isinmayla olan bagini goruyorsunuz. Sirf korsanlar azaldi diye dunya sicaklik ortalamasi artiyor.


Bu da google grafik aramalari sonucu cikmis bir xkcd karikaturu. Aciklayinca esprisi olmaz.

5 yorum:

  1. hoşbulduk hoşbulduk. ben de şimdi uyandım işte. okula gitmedim. az işler var. gerçi gitsem giderim yine ama gitmem. sabahın 9unda uyandırılıyorum ya. okula gelicek misin bugün deniyor. ben napıcam neleri tartıcam deniyor. ulan!!! bak şimdi bir şey derdim de, derdim ne lan benim! sevgilim de okulda şu an. neyse ki 2 saat sonra bitiyor dersi. belki ona giderim. azıcık yolu yapayım. bugün beleş kahvaltı günü var bizde de. sucuklu yumurta. sucuksuz kahvaltı olmaz. benim annem bir melek dizisini izleyenler bilirler. diziyi bilenler için konuşuyorum, cavitlerin evine bakan kaleyi volkan demirel koruyacak. haydi fenerbahçe! önder turacııığğaaağğğğğğğğğğ.

    yaa işte böyle.

    YanıtlaSil
  2. ulan neleri tartacagini bilmeyen adamin dislerinde tartar olur insallah. adami sabah gece sinirlendiriyorlar ya! sucukule'de bir gobek atilsa, hidrellez kutlansa ya!

    YanıtlaSil
  3. tema şahane olmuş, tema süper olmuş, tema şukela olmuş. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. tarzin hatali konsolos kardes!

    YanıtlaSil